onsdag 4. juni 2008

kveldstrening på hove

Lekte litt med en St. Bernhard som het Aurora, det var stas...Selv om hun var litt stor..
Dette synes Zebra var kjempekult, hun løp, snudde, og løp tilbake... Godbiter push, belønninga var å få løpe...
Lille Susie ville også måle krefter med Aurora, det gikk vilt for seg, men alle overlevde, selv om det var nære på med et lite benbrudd på en tilskuer..
Steven var i strålende humør, og jeg lånte han, og jobbet litt.. Gosj å gøy å jobbe med en hund som kan sine ting..
En 9 ukers dobber fra Harald Sivertsen siste kull Miss Magic

Zebra ekpressen på vei for å redde deg...
Susie syntes også dette var råtøft..


Nå kommer jeg, unna vei...
Juhu, er det godteri, jeg kommer....



Så dro vi da til Hove,og der ble det masse sosialisering, litt kos, og masse kjedelig venting- som hun var kjempflink til.Det ble også litt gøy trening, som tunnel, og løpe full fart frem og tilbake. Kjedelige er jo utstillingstrening.. Hun står som en charlie chaplin med høy rumpe, og løper i passgang... ser littt mørkt på det til lørdag.


OG her har dere fått sett litt bilder fra det gøye.... Håper dere har kost dere...




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Ja, nå har jeg kost meg veldig. Dette så jo supermoro ut da. Flink du Evy som tar henne med på så mye moro.
Klem fra Kirsten

evy sa...

Takk takk, dette var gøy for både valpe og matmor..

Anonym sa...

Hei på dere!
Nå har jeg vært inne og lånt noen av bildene fra onsdagen - thank U :o) Kjempe gøy for de å gjøre litt andre ting også enn de pleier :) Tilskuerens bein (les:MITT) er like heilt, selv om det ble truffet av en "kanonkule"..hehe..;)
Vi sees imårra - lykke til på valpeshowet!:o)

Mvh
Anette, Phoebee & Susie
www.phoebee.com


Bloggarkiv