søndag 1. juni 2008

Cesar Milan

Jeg skjønner ikke meg selv, hver søndag bruker jeg ca 1 time hver søndag på se på en veldig dårlig hundetrener, som plager,og noenganger mishandler hunder i mine øyne. Jeg lærer masse av hva jeg ikke skal gjøre med en hund, men jeg må også se hunder som har det vondt, og en mann som lærer bort ting jeg trodde vi endelig hadde kommet oss unna...
Jeg er redd vi kommer til å se masse hunder som blir behandlet slik som dette fremover, at det er en advarsel, i begynnelsen av programmet,- tror jeg ikke folk kommer til å bry seg om. Vi så det etter Jeppe programmet, vi kommer til å se det igjen. Hunder som blir mistolket, og "mishandlet".
Jada, det virker som Cesar fikser hundene, kjapt og hardt.... til hvilken pris??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei! Takk for meldinga i bloggen!! :) Myrbø dyresenter (www.myrbo.no) er forhandlar av Vom&Hundemat, og dei skulle ta inn kyllinghalsar på neste bestilling, dvs omtrent om 2 veker. No veit eg ikkje kor du bur, men dersom du går inn på www.vomoghundemat.no kan du finne forhandlarar i nærheiten av der du bur, og så ringe ein av dei for å høyre om dei kan ta inn kyllinghalsar til deg. Det var det eg gjorde.

..nei eg kokte ikkje leveren, berre tørka den. det fungerte kjempefint! og så slapp eg den forferdelige lukta som kjem når ein kokar lever, hehe :)

Og så må eg berre kommentera på innlegget ditt òg! Eg forstår eigentleg ikkje kvifor folk er så voldsomt imot Cesar Millan.. Eg ser rett og slett ikkje at han er hardhendt mot hundane (og eg er altså imot fysisk straff!!) - i alle episodane eg har sett (og eg har sett mange) har han aldri tatt hardt i hundane, og han verken slår eller sparkar som mange faktisk hevdar. Slik eg har sett det brukar han berøring for å få hundar til å "snap out of it" (i mangel på eit betre norsk uttrykk, hehe), og som ein kan sjå er dette eit lett dytt med foten eller trykk med handa mot halsen for å imitere eit hundebitt som han seier sjølv.. Sjå nøye på programmet, så ser du faktisk at han ikkje er hardhendt. Det at du samanliknar Cesar med han svenske fyren som drog så hardt i båndet på hundane at han omtrent knakk nakken på dei forstår eg ikkje. Cesar brukar jo ikkje slike metodar, iallefall ikkje i dei episodane eg har sett. Han svenske syns eg forresten var heilt på jordet, så der er me enige, hehe :) Det skal imidlertid nemnast at eg ikkje brukar Cesar sine metodar fordi eg ikkje syns han brukar noko håndfaste metodar. Eg har gått for klikkertrening, men eg er veldig åpen når eg ser korleis andre løyser ting. Det som eg syns er dumt med Cesar sine program er at det han gjer er så vagt, viss du skjønnar - det er umogleg for folk å berre gjere det samme, fordi han brukar så mykje kroppsspråk istaden for konkrete tiltak. Det er nok difor dei advarar mot å bruke hans metodar, fordi folk rett og slett ikkje har nok kunnskap om hundars kroppsspråk til å kunne gjennomføre hans metodar på ein riktig måte. og DÅ er det lett for at folk faktisk gjer ting feil slik at hunden føler seg trua istaden for å faktisk skjønne kva du meinar - hunden misforstår kva du faktisk prøver å "fortelje", og dermed kan ein risikere at hunden kanskje vert hissig og går til angrep eller noko slikt.. Eg syns at det er lettare å sjå på program som foreks. SOS hundehjelpen, der ein heilt konkret får vite kva ein må gjere for å rette opp problem.

No skal det sjølvsagt nemnast at eg er ingen ekspert på hundetrening, og alt eg har skrive her kan vere heilt riv ruskande gale, men det er iallefall slik eg tenkjer det! :D Vart visst ein lang melding dette...hehe..

Lykke til med godbittørkinga forresten! Og så må eg berre sei at hunden din er superskjønn!!!!

evy sa...

Den er helt grei at vi ikke er helt enige.. På mange ting er Cesar ok, men jeg skulle gjerne sett han gjort det samme uten strup på hunden, det er det som provoserer meg mest, og det at han i mine øyne,presser hunder for langt i forhold til hva jeg synes er bra..Takk for at du stakk innom og info om kyllinghalser,skal høre med min forhandler..

Anonym sa...

Ja eg er ikkje heilt fan av strupen eg heller.. og ja, eg ser at han i nokre tilfelle pressar hunden eindel.

..får håpe du får tak i dei kyllinghalsane då :) du bør prøve å tørke lever også, det fall iallefall i smak hjå Heino! Og han er generelt vanskelig å få kontakt med i vanskelige miljø. då må eg ha noko ekstra godt på lur til han. Det er så fantastisk å sleppe å ha klissete godbitar i lomma!!! :D

Eg må få vite korleis det gjekk dersom du prøver å lage sjølv! Det er artig å høyre ;)

evy sa...

Det skal jeg gjøre,og jeg ha trolig fått tak i kyllinghalser, skal bli gøy dette...


Bloggarkiv