torsdag 21. februar 2008

Sykdom og bøker




Nå er jeg valpesyk........

Og syk i vanlig forstand, kjedelig. Men da har man jo veldig god tid til å lese seg opp på valpelitteratur, og annen viktig hundelitteratur...Jeg koser meg..

De to første bøkene er perler i min bokylle, to svært viktige bøker, som er veldig mye lest.Dominans og lederskap er en god bok, som får deg til å tenke over ting du tidligere har lært. Veldig lettlest, og gode forklaringer.

Valpesosialisering er en kjempeviktig bok, som tar for seg de første måndedene i valpens liv. Er kommet i nyere utgave med samme forfatter, rett og slett en veldig viktig bok for alle som skal ha hund synes jeg..

Genetics and social behaviour in dogs er en kjempespennende bok,på engelsk, og at du kan litt mer enn hverdagsengelsk for å forstå den, er til tider tung,men utrolig fasinerende...

Klikkerboken eller klikkerbibelen som den heter på skøy er nesten det, en veldig gjennomført bok om det meste innen klikkertrening.

Fra valp til voksen er en kjempegod bok som er lettlest, og godt skrevet. Tar for seg det mest grunnleggende man må tenke på med valp.

Hundespråk er alltid viktig å være obs på, dette er en av de bedre bøkene jeg har om dette emne, rikt illustrert.

Kos dere....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv