onsdag 27. februar 2008

På besøk hjå Maria


Heisann, jeg låner pc litt siden mamma ligger og sover. Påstår det er slitsomt med valp, blæh, er jo bare gøy å være meg...

Igår, var jeg jammen meg ute i en sånn bil igjen, og vi kjørte langt, så jeg sovna. Og så ble jeg vekket(har hørt at valper som sover skal ikke vekkes). OG jeg skjønte at jeg var på et helt nytt sted, godt at mamma bar meg litt. Jeg hilste på en koslig dame, og ho var stas. Men så kom det svarteste og største jeg noengang har sett, og snuste meg i rompa, da kravla jeg opp på skuldra til mamma, huff og huff. Var en liten sort sak der også, men jeg overså de glatt.

OG det kom masse damer, og de pratet masse, og disse vofsene, løp rundt,og bjeffet litt også. Jeg ville være hos mamma og kikke litt på dette her. De synes jeg var gresslig pen, og ville hilse, men nei, jeg er litt blyg. La meg se litt først.

Men matlysten mista jeg ikke, så jeg spiste opp nesten all maten min, og etter det måtte jeg på do. Uff, nytt sted, og jeg som akkuat haddde funnet tisseplassen min hjemme, men må man så må man.

Inn igjen, og der sovna jeg på fanget til en deilig kosete dame, så sliten.

Men når jeg da våknet så skulle jeg på do igjen, vel ut igjen. Og tror du ikke den store svarte(rottis) kom og dytta meg ned trappa, AUUAUAUAU. (Sånn går det når stor rottishode skal snuse valper i rumpa i en trapp). OG ho viste ingen fysiske tegn på vondt, var nok mest forskrekkelse,.... Mamma, min blogg, nuvel..-Men hilste på han senere, og han var snill, tror jeg..... Men så ville den sorte lille leke, og han var ganske kul, vi lå under hver vår side av sofan og skjelte og smelte litt, men han kunne løpe fort, oi oi.....

Så var det å kjøre litt igjen, og når jeg kom hjem måtte jeg bare sove, var så sliten.... glemte hele kveldsen. OG i natt sov jeg i hele 5 timer, jeg er flink, og når jeg hadde tisset og bæsja, så ville jeg bare sove mer......

nå skal jeg leke litt, ha det gøy, og husk IKKE tiss inne....gå til døren, hvilken dør er jeg ennå litt usikker på ennå.....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv