fredag 2. januar 2009

Sykemeldt!

oppdatering:
Har i ettermiddag mottat en god sms- Nivea er friskemeldt, godt å høre.. At hun også fikk Rød og HP forrige helg, er supert.. Mi sees i Bø..
Ellers har jeg trent snuppa ikveld..Vi har trent kontakt. Jeg holder godbiten i ulike høyder,og avstand til ho,og hun skal ta øyekontakt, før hun før godbiten. Fungere kjempebra.
Har også trent på å leke.. Hun må dra hardt,og rolig bakover med god intensitet- da blir det klikk og godbit. Ellers prøvde jeg på litt triks med varierende resultat..
Imorra blir det ingen tur på dyret, men får prøve med litt trening. Men alt i alt - en fin treningsøkt ikveld..
Nå skal jeg legge meg under dyna,og sove til imorra.. All denne sovinga er ganske unødvendig synes Zebra- Noen som vil leke med ho???

Jepp så ble jeg sykemeldt- kanskje like greit så får kroppen min en sjanse til å bli frisk, i stede for å hangle sånn som jeg har gjort i en mnd nå..


Pappa er super: Han går tur med Zebra, i ny hurrta sele og flexie, tror de koser seg begge to.. Godt med litt hundefri, når feberen herjer..


Så nå er det: Dynekos, lesing, varm drikke og masse Zebra kos som står på menyen.


Var ikke helt slik det nye året skulle starte, men vi får gjøre det beste utav det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Uff da....:o( Go´ bedring iallfall! :)


Bloggarkiv