lørdag 3. januar 2009

En ny dag med mye snørr, feber og sykdom

er syk enda(jada jeg er kanskje litt vel optimist)
Zebra er ikke helt fornøyd med det!!!
Og for første gang siden hun var fire måneder har hun gjort fra seg inne, helt og holdent min skyld!! Jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å reagere når hun til slutt ulte...... Det gikk som det gikk, og jeg hadde en svært betuttet tuppe her..
En blir ikke akkurat raskere i steget,og mer klar i hodet av å vaske tiss og bæsj...
Men etter litt kos,og godbiter, ble livet levelig for prinsessa igjen. Håper dette ikke skjer igjen.

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ligge under dyna til mandag, bare med avføringspauser,og litt inntak av væske.. Vofsa får ha påtvunget rotrening.. Regner med at det skal gå tålig greit.. Jula har vært enormt hektisk,og hun har ikke hatt en rolig dag.
Jeg får bare bøye meg for kroppen min,og gi den den tid den trenger, kanskje den kan oppføre seg litt etterpå..

Til alle der ute:
Carpe Diem

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv