tirsdag 6. januar 2009

Endelig tur,og litt gaver..

Disse halsbånda var så fine, så det måtte hun bare ha.. Hun har det helt til venstre.. Min hund utskjemt- nei langt ifra.... (rødme) Og nå er det lagt langt ned i utstyrskassa, for det skal jo ikke brukes før til sommeren... Sær jeg??? Nei????(rødme)...

Denne boka var veldig søt....







Fikk bestillinga mi fra petshopgirls idag, hihihi.. Jeg har ikke kjøpt alt dette.. Halsbånda og skoa, er noe Zebra lurte på om jeg kunne kjøpe til ho, hiihihi...

Ellers så skjedde noe koslig og gøyalt idag..

Jeg gikk tur med vofsa,og møtte postbilen, det er bare koslig. Så mens jeg går der,kommer postbilen opp på siden av meg, ruller ned vinduet og sier: Heidu, jeg har en pakke til deg, er den for stor for kassa di tror du??

MEG: Eh, nei det tror jeg ikke, er ikke noe knuslig så bare gnu den nedi..

Postmannen: Den er grei, tenkte du ville ha den fortest mulig..

MEG: Så skjønn du e'.........

Nå høres det ut som jeg og postmannen kjenner hverandre rektig så godt.. Neida.. Jeg har bare hilst såvidt på han, når Zebra vil hilse.... Vittig at han kjente meg igjen, men er kanskje ikke så mange med dalmatinerpostkasse???

Ellers gikk turen godt, jeg hosta og harka meg igjennom,og Zebra var ellevill.. Mamma betydde ingenting idag.. Spørs om jeg ikke må intensivere innkallingstrening..

Mi møtte også en med en gammel gul labrador. Før jeg gikk sukk for meg,så stakk Z. Men pga den pene oppførselen til Zebra gikk det veldig greit..

Kom i prat med damen- og hun spurte om jeg hadde fått ny hund.. Ja svarte jeg..

Ja for jeg kvakk så når jeg så hunden din, for jeg husker jo din gamle dalmis og den var jo ikke mye søt....

Har helt glemt at det sikkert finnes folk som skvetter når de ser, etter dårlige erfaringer med Tequila..Litt vondt å tenke på..

Pappa kom også innom å tok ho på en fin lang tur, når hun kom hjem fikk hun et svært kjøttben.. Det varte i to timer, da var det ikke mye igjen.. Fasinerende med de kreftene i kjevene.

Nå ligger hun som en engel i sofan,og sikler litt på middagen min.. Fiskepudding med ridderost...

Om det smaker godt- e vettkje e har ikkje smag....

Kos dykk....

Vil hilse og si god bedring til Monka, ho ligger visst rett ut- var noe med en skøytebane......








Ingen kommentarer:


Bloggarkiv