onsdag 15. oktober 2008

Tamara, dåp, høne, og diverse

Jada, jeg klarte ikke å holde meg, jeg kjøpte FURminator- og den funker- dette er en liten runde på snørra....
jada jeg har halsbånddilla,og hun har fått noen nye..

Jepp, snørra har fått sin egen høne- lykken er stor. Nytt halsbånd- lekker i blått.
Jepp, ho er utskjemt, nytt halsbånd igjen...

Var jo i Bergen i helga i dåp, og mi kjørte forbi masse vakker natur.
Dåpsbarnet!!!!
E lengter tilbake til Borestranda..


Så møtte vi endelig Tamara. Og jeg som trodde jeg hadde en liten valp- Tamara var en liten søt frøken- plutslig ruvet Zebra, hehee..
Men de gikk veldig godt overens, og lekte godt sammen. Snilleste Tamara spiste like godt opp spyet som Zebra kasta opp, litt ekkelt, men det er hva man gjør for en venn?? Men etter en time var Tamara gåen så da avsluttet vi, men gøy var det.. Men merket godt at Zebra er en liten baby ja..
vi har avtalt å møtes igjen,og tilogmed kanskje gå på kurs sammen- hadde vært gøy å vise at Dalmiser KAN..



Like som to dråper vann- det å like griser, og høner ligger i slekta.. Bildet er lånt av K. Ravndal..


Kos dere videre- oink oink hilsen Zebra


2 kommentarer:

Anonym sa...

skämma bort dom med nya halsband är roligt! :) trodde furminator bara fungerade på långhåriga hundar men den fungerar alltså på de prickiga med? kanske man skulle köpa en sån då...? ;)

Anonym sa...

Så skjønne bilder av Zebra:) Ser ut som hun koser seg og er litt bortskjemt som Alisha;) Alisha har også en del halsbånd hehe;) Håper dere har hatt en fin høst:)


Bloggarkiv