onsdag 29. oktober 2008

Blodspor

igår var jeg fryktelig sliten,og var ikke i humør til å gå tur..
jeg gav henne et blodspor, var ikke langt,og lå ikke lenge.... Men ho pistret av forventning..

JEg la det på en grusvei rett nedenfor huset mitt, ca 50 m, med kloven i enden...Ho tok sporbegynnelsen, gikk veldig bra 20 meter, så dro ho vekk fra sporet, hun fulgte forsåvidt sporet, men langt på utsiden av der blodet lå.. Og har en utrolig fart, litt for fort- hun må nok roes ned..etterhvert.. JEg prøvde å slå av på farten, men da ble hun usikker å begynte å rote..
Fant kloven,og gikk i lek, men virket som hun ville sporet skulle vært lenger(hadde ikke mer blod)..Men jeg må prøve flere ganger..

Ellers trener vi hardt på ukens utfordring- den var vanskligere enn forventa..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv