fredag 17. oktober 2008

Lang skogtur,og utfordring fra PIA

Fikk utfordring fra Pia med Charlie, hvis jeg la inn ståbilder av Zebra(som herved er gjort!) skulle hun blogge...
Ikke verdens beste stå- men pytt.. mi får øve..

Safira i fullt firsprang....Kjapp liten rakker.. Lar Zebra fortelle om resten av turen..

Jeg og Phoebe fant en deilig gjørmepytt, helt herlig, får så god pels av det altså... OG så pene vi ble, bare se..
Kjekke Steven, som ikke var særlig leken, han gikk mest først og viste vei han..
Safira het denne lille lemen, gosj, ho hadde masse tenner, men ho mente hvis ikke så mye med det.. Så jeg ertet henne litt- det var gøy....


Men litt respekt har man for den illsinte shiban...
Og endelig fikk Phoebe tid til å leke med meg, jippi....
Så legg deg ned, ned med deg... Hehe Jeg Rula, en kort stund..



Pinner er favoritt leketøyet til meg og Phoebe, og Phoebe blir litt arg når jeg er for nesevis..
Da har jeg nesten vett til å gi meg, eller rapper pinnen fra ho, hahaha....
Skjønner der hva jeg mener med illsint lemen, hehe.. Men var gøy å terge ho au...




Steven kommer så kjekt når fotoapparatet kommer frem, Safira sjekker vanntempraturen..
HEHE, Safira måtte bade, hehe.. Æresord jeg dytta ikke..
Her står hun og passer på matmor..





Jeg speider etter elg i skogen
Morsomme Phoebe, pynta seg med løv på nesa, stilig..
Safira i fullt jaktmodus, e stikker...







Mamman min shoppet idag, jepp, hun er helt vill,og masse godis til meg.. Fineste mamma det..OG fin seng ja... den har jeg ikke brukt, har jo sofa..






Se hva jeg fikk da, et deilig kjøttben- jeg er så herlig heldig..
Fikk ny seng også, men jeg liker best armkroken a mor...
Nå må jeg sove, det er slitsomt å være meg... Natta alle sammen.
Takk for en megatur, B og A....








4 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann :o)
takker for flott tur i går :) Ble noen blinkskudd også så jeg :) Men hvor ble det av underbukse-bildene av Zebra..??Hehe...;)
Ja, du fikk jo shoppet deg "LITT"...:op
Hei og hå fra Anette + P&S

evy sa...

sorry det stemmer, under bukse bilde på vei.... og ja, jeg shoppet mye, ble sjokket selv, når jeg ryddet i hundeskapet i dag...

Anonym sa...

Så fin seng! Nemo har fått rosa saueskinn, men han skulle nok helst ønske han fikk en rosa seng istede!

Pia sa...

Se her du! Jeg har tilogmed laget NY blogg, sånn at jeg kan sende inn ting fra mobilen og greier! Fornøyd nå? Hihi! =D Zebraen er jo nydelig, som alltid! :D


Bloggarkiv