søndag 5. oktober 2008

Blog favoritter


som overskriften sier, så vil jeg fortelle og legge ut linker til mine favoritt blogger- og tar i første omgang de som ikke har med dalmis å gjøre..



En herlig blogg om å drive med freestyle,og ha det gøy selvom en må slite litt for det av og til.



en blogg om en leonberger, som har glimt i øyet,og sjarm til tusen..



en god blogg om klikkertrening



Bestevennen til Zebra, en skjønn liten whippetgutt, med sitt skråe blikk på livet.. Og masse bilder, tilogmed av Zebra..



En blogg om en kjekk colliegutt, med utrolig fine bilder på..



En side om en aussie som har en matmor som tar noen fantastiske bilder- jeg blir helt overveldet..



en blogg om en liten dalmisblanding, utrolig søt kar- må sees..



blogg om klikkertrening-



Rett og slett en blogg jeg blir inspirert av..



klikkerblogg igjen, denne gang av en gutt- godt skrevet



en fin blogg,og med utrolig mye vakre bilder..



en spennende blogg om adferd, vel verdt å lese..



Morsomt skrevet om livet med masse dalmiser



Dalmisblogg, med utrolig vakre bilder.


og jeg har mine faste dalmisblogger- som må sjekkes hver dag..




1 kommentar:

Anonym sa...

vad gullig du är, tack! :)


Bloggarkiv