lørdag 4. oktober 2008

Litt av hvert..

Jeg dusjet henne,og tok en god gjennombørsting- er det mulig..Gleder meg til FURminator kommer i hus..
Litt godbiter og tyggeting fortæres fort når mamma ligger stille- en oksepenis vare vel ca halvtime- ho har det fint da.
Bare en mann jeg møtte på min vei..
Leke med pipedyr når mamma skal sove, er kjempegøy...Hun blir så rar i fjeset- hilsen Z


Og så var det den kjedelige i ro treningen igjen da..
Var på jordet idag, og Gud smilte til meg for han sendte en lekekamerat til Z.. Lotus som er en jaktgolden, på 8mnd,og de lekte så fint- utrolig lenge, hvertfall i trekvarter. Da var Lotus sliiiiiiiten.. Zebra var ikke helt enig.. Men deilig med en lekeøkt for ho..
Lotus er etter Copper som sikkert de fleste kjenner- og de har den deilige, mørke golden fargen-
Og sånn som dette må jeg holde på med for tiden- det kalles visst mental aktivisering- vansklig ord.. Sannheten er at det tar mye lengere tid å få i seg maten- ikke noe fast food nei...


Nå synes jeg mamma kan bli frisk- jeg kjeder meg....Z

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv