fredag 8. oktober 2010

Hva skjer da???


Her går no dagane, litt sånn stille og rolig. Zebra er i en litt verre periode igjen, så nå blir det mye Iq leker, og stille aktiviteter, vi får håpe det går over. Hun har også fått blemmer på den ene poten igjen, det kommer og går de blemmene, lurer på om det er noe jeg burde utrede:? Vurderer også en full blodsjekk, for å få sjekket leveren siden hun går på Rimadyl. Og siden det er høstferie, blir det litt høstferie fra lekekamerater osv, men det har kanskje vært like greit.

Forleden gikk jeg, Z, K og odin på et herlig sted i regnvær- litt koselig det også. Særlig når en vet en skal hjem til en god varm dusj.

Z rokket rundt i sin nye regndress fra Hurrta, og med Nonstop sele, og det nye strikklenka.

Regndressen fra Hurrta er jeg faktisk veldig skuffet over- den er ikke tett!!

Jeg mener at en slik dress skal holde hunden tørr når hunden går på vei, i bånd i rolig tempo. Hva er ellers vitsen med et slikt plagg.. Det var jo for å holde Z tørr over ryggen pga spondylosen, og pga pelsproblemene som blusser opp når hun blir våt! Hun var våt på hele ryggen, dog mindre enn hode osv, men allikavel- dette er ikke godt nok!!!!

Non stop selen vet jeg heller ikke om jeg er fornøyd med, jeg må bruke den mer, og se det ann..

Den nye strekk belte mitt fra usa- som ser ut som et svært kaninhoppeline- fungerer!!! Er litt kort, derfor greit med en litt lang sele.

Så rokket vi innover eventyrskogen, K bak som fortalte om boligprosjektet mitt, og jeg med to glade, og svært ivrige vofser. Det var visst veldig mange gode lukter der gitt.. På tilbakeveien var det også kuer, spennende.. Men da synes vi tobente at det var deilig å komme til bilen igjen!

En deilig tur, og så mye bedre og gå sammen med noen andre:)

Ingen kommentarer: