søndag 17. oktober 2010

Bading på land- klart det går ann:)

Bading er gøy:)
Kanskje litt kaldt på tottene???

Høsten er VAKKER
Vann i fart er vakkert og spennende
Lille frøken prikk speider etter potensielle venner:) Den selen ho har på seg, ble litt stor så vi solgte den til Lotus- som passet den perfekt!
Mange små bekker blir til noen veldig få store:)
Vips så var hun ute av bildet, hehe
Man kan fint dykke for å finne den sørens pinnen:)
Fant den mamma, se her!!!
Flinke lille prikk som driver med selvapportering i vann, kanskje hun skal bli nuffe??(newfoundlandshund)
Den som gir seg når det blir vått er en pyse:)))) Dagen derpå ble hun dypt fortvilet for da ble hun så våt på tutteluttene sine- snåle vofffe..

Jeg trener på å få en apporterende pittbull/angrepshund- vi er på god vei, heheehehhe..
Avogtil måtte man tørke tassene litt, da er grønt gress godt å ha.
Ho var riktig flink denne dagen.. etter litt vanntrening:), ble det litt lydighetstrening:)... Men så ble vi forstyrret litt for mye, så da gikk vi hjem..
Har fått noen spørsmål på svar her inne, nå skal jeg prøve å svare på de
Lerret- når jeg søker på engelsk kommer ordet CANVAS opp hjelper det???
Kaninkoppelet, det er noe jeg har kjøpt i USA, og det ser ut som et forstørret kaninkobbel man bruker i kaninhopp- fant ikke på noe annet ord. Spiralbånd kanskje???
Ellers har vi hatt en rolig dag med litt trening med Odin, men frøken prikk er ikke i form, stille og fryktelig stiv- så her tar vi det rolig idag.
Jeg har sett tv og fulgt med på Oslo Grand Prix, synes det er skammelig at på et så stort stevne i en så stor sport, så får det 1,5 time sendetid, flaut og irriterende!!!!
Ellers fikk jeg plutslig en ny kanal- BLISS- vet ikke om det blir min nye kanal hehe:)

Deilig å strekke ut litt:)
Her ser dere Z som prøver å apportere pinner samtidig som ho tar et dalmisglis, hehe

Zebra er bare rar og søt avogtil















4 kommentarer:

Nina og Casper sa...

Herlige bilder, jeg tror at Casper og Zebra er like vannglade. Tenk deg de vannloppene av noen barn det hadde blitt da! *ler*

Takk for svar, så ut som et kult bånd! :-)

Pia sa...

Vilka jättehärliga bilder fast Acke tycker hon är helt vansinnig Vatten är till för att drickas inget annat ;)

Kirsten sa...

Fantastiske bilder som alltid, og jeg må jp bare si at Zebra er vakker og fotogen er hun også. Badegleden har hun nok etter sin mor.
Klem fra Sande

emelie sa...

vad kul hon ser ut att ha! :) gillar speciellt den första!