fredag 9. januar 2009

TUR TUR TUR......

Lånte et bildet av deg Monika, håper det er okei??
igår var jeg og monka på jordet, med vofsene. Lot de løpe løse.. Gjensynsgleden var stor,og de lekte fint sammen.

Zumo ble noe stresset når mor plutslig var på andre siden av bekken, hjelp... Da måtte Zumohjernen trå til,og etter litt febrilsk løping fant han da utav da..

Alt i alt en god tur, helt til vi møtte en såkalt vanlig hundeeier- de som bare anskaffer seg en golden for de er så snille og greie.Og trenger ikke dressur....

Joda de trenger det, og den snille hannhunden som stadig stikker av,og bråker med andre hunder- den trenger ikke bli sånn.. De blir ikke sånn helt av seg selv.

Mi møtte en sånn hund,og igjen måtte jeg ta frem sjefsulven i meg,og få den bort..Eieren: den er snill, tror jeg.. ÅH er den løpshunden en hannhund, å, min liker ikke hannhunder.. Jeg prøver å rope på den- men han vil liksom ikke komme.

Da jeg foreslo langline så hun ut som et spørsmålstegn.......


Idag gikk jeg, K, Rocky og Zebra tur på Mørløs.. Knalltur... Mer bilder og tekst kommer imorra..
Men den inneholder både is, dachser, kakao og fantastisk natur..
Nå skal jeg hoste ut lungene mine- tror ikke de trengs.....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv