torsdag 29. januar 2009

sutremus og sliten blondine...


Vi har gått tur med Monka og Zumo idag, koslig.... Men det var en daff tur, Zumo er blitt gammel sær mann i alder av 2,5 år, jajajj... Matmor var sliten så den rolige farten gjorde meg ingenting...kjenner jeg er sliten idag..

Ellers så har jeg sett på Seminar med Jean Donaldson og Ian Dunbar- spennende, men tungt stoff..

Så etter en cowboystrekk, hehe- så bar det til jobb.. med innhold av det meste.. Heldigvis en rolig dag-phu..


Så har jeg sjekket blogger og folk har jo klart utfordringen, sukk- her ligger vi etter.. Det hjelper ikke at min bedre halvdel(nuvel) ikke er så giret for tiden.. Det er visst hardt å være mor- sukk...

Ikke vil hun spise heller, så nå har hun ikke spist på tre dager, men ejg har dalmis- de sulter ikke ihjel ved matfaten, så jeg aventer..

Hun får masse å drikke ingen fare..

Men som sagt, hun vil ikke ta godbiter, hun vi ikke ha draleker, og pipedyr er jo babiser må vite.. gosj....

Dessuten er ho bare rar og sær.. Idag kom hun inn fra tissetur i hagen,og prøvde å bæsje på golvet- da ble ho promt heve ut igjen- og etter å ha gjort det hun skulle(flink pike).. Ville hun ikke komme inn igjen for mamma var så sur--- så da ble hun værende ute.. Godt at jeg har hund som ikke stikker av. Men ho kom tuslende tilslutt- og jeg er ikke for å menneskliggjøre dyr, men ho så pøddesur ut....Kjenner at jeg har ikke overskudd til slike dramadronninger nå....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv