onsdag 7. januar 2009

LOTUS TUR- trykk på bildene så blir de forstørret..

Idag var det tid for tur igjen med LOTUS, og matmoren hans- kjempekoslig..
OG de to vofsene virkelig trives i hverandres selskap, de har det bare så herlig.. Deilig å se.. Klarte jo ikke la vær å ta litt bilder- så her kommer et knippe..
Ble ikke så mange som holdt mål etter hard utsilling, tok trehundre bilder, men merker at jeg ikke er helt vant til den nye linsa mi ennå..

Glemte jo helt å fortelle om at i siste del av turen(vi dilla på jordet), så kom det en løshund.. Jeg tok frem mannen i meg, breia meg godt,og tok noen primalbrøl,og bikkja stakk- hahaahahah.....
Møtte den litt senere, da knurret jeg bare til den så løpt den avgårde. jeg er en skikkelig sjefsulv!!!!!!!


Eh, pølsedamen har utdeling av pølse- e kjem.. Ho tør hvertfall å hoppe ned, fniiss..


Se så fine vovver, begge to klarer den forbaska høyballen.... Var ikke kjempelett men de klarte det, fine tenåringene våre..


MAMAMAMAAAMAMAAM, se jeg klarte det, jeg er så flink, vil ha pølse, jajajaj.. jeg er flinke LOTUS....(klarte det hvertfall før det prikkedyret, tror ho er prinsesse...)



Veeeeeldig vansklig.. veldig vansklig.. hjelpe meg....




JaDA mamma ser du ikke jeg prøver eller???





Sjekk utrykket, herlig.....Men ho ser jo helt tannløs ut..














Lotus er bare VAKKER...









Snuppa mi viser at jommen kan ho også løpe, her strekker hun godt ut.. Og holde glatt følge med Lotus..









VAKKERT!










åh e kommer, pølsedamen tok henda i lomma... da vanker det sikkert godbit.. Lotus skjønner ikke bæret..











Kom igjen Buddy, nå trener vi på å løpe tandem...











E har den snaaaaaaaaartttttt........













Bare et utrolig godt utrykk på Snørra, fniiis















Want me to nibble on your ear, baby???































Tannsjekk er viktig, Zebra og Lotus er flinke til akkurat det... Stakkars Lotus ligger under ekspressen enda engang..

















Jeg elsker de syke utrykkene vofsene får når de leker, de ser jo livsfarlige ut..Våre små søte pitbuller..

Sjekk de tenna på Lotus, imponerende tanngard....
















Så ble det litt klabb og babb med kroppskontrollen igjen..fnis..



















Frekke Lotus prøver seg på ny teknikk...




















Zebra hopper galant utav situasjonen...(ikke ofte hun er galant- bare så det er nevnt)..





















Juhu pølsedamen nå kommer jeg.........






















OG hva slags fugl er dette? Stork?
























Lotus med sitt megagrep.. Gøy at notere at Zebra ser ut til å ha lært fra siste lekestund, nå hadde hun bedre kontroll,og klarte å komme seg utav knipa.. Flinke prikkedyret..
Utfordringen vår som kommer fra Guro og Pepper, da Pia og Charlie er imobile for en stund- tar broren over....
Vi skal lære inn nesetarget på gul post it lapp- og ta bildet av det, hehe....






















3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mye knallflotte bilder! Lotus var en kjekkas ja..

Pepper synes at damen hans begynner å bli meget, meget vakker og gleder seg til litt brytekamp når vi kommer sørover en tur!

Lykke til med utfordringen! (Det kommer vi til å trenge for foreløpig er post-it lapper til å tygge på - hilsen Pepper.. *Sukk*)

Anonym sa...

Så flotte bilder! Tipper forresten at fuglen er en hegre ;)

Anonym sa...

Så mange flotte fartsbilder, ser ikke ut som Zebra sparer seg nei. Veldig moro å se. Nivea er fremdeles litt misunnelig, men hun løper i 8 meter bånd på jordet nå og er lykkelig for det. Og ikke sammen med de andre enda, bare meg stakkars.
Bra at du er frisk igjen og kan nyte hundelivet utendørs.
Klem


Bloggarkiv