onsdag 29. oktober 2008

TERMOGRAFI

Idag har vi hatt besøk av Maylin Gabrielsen fra Skauen Hundemassasje, hun skulle ta termografi av hunden min.. Jeg har jo lenge stusset på gangen til snørra,og bestemte meg nå for å sjekke det ut..
Det var litt arbeid i forkant, en måtte gå rolig med hunden i min 30 min før bildene skulle tas,og det er ikke særlig gøy eller spennede når en må holde seg inne pga dårlig vær.. En skal ikke ta på hunden, for det vises på kamera- veldig følsomt kamera- heller ikke kunne en bruke sele eller dekken. Hunden kunne ikke sitte eller ligge nede for da ble det område varmere..
Men vi fikk tatt bildene, selv om Zebra synes det var en utrolig kjedelig og laaaaang utstillingstrening..
men bildene ble tatt,og det viste faktisk at noe ikke var helt bra.. Hun har felter i ryggen og lenden som kan være overbelastning og eller låsning- hun skulle se over bildene,og sende meg en utførlig rapport.. Håper det er noe som kan fikses greit og enkelt- har jo ikke tilgang til så mye fancy ting her ende på sørlandet.. Men hele opplevelsen var spennende og lærerik.....
Men var på en måte godt at jeg ikke bare var en overbeskyttende hønemor...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennende med den undersøkelsen. Nesten litt ok at det ble funnet noe for da kan man få forklaringer. Men vi holder tommelen opp for at det ikke er noe arvorlig :)

Anonym sa...

dette er spennende. vi krysser alt her, og venter på svar sammen med deg!
hilsen Line &co

Anonym sa...

usch då, då fortsätter vi hålla tummarna för att det inte är något allvarligt. :)


Bloggarkiv