tirsdag 7. oktober 2008

idag har jeg vært kjempeflink, rett og slett en skryteblogg


Dagen begynte vel heller dårlig- en vond natt og alt for tidlig opp.. Og når en da skal gå tur med en bølllete valp, var vel søt og snill kvoten min oppbrukt før klokka var syv på morran.. Var sur og skuffet over den dumme valpen- som tross alt bare er en hund( hadde jeg vært så fornuftig i morres)..

så var det jobb, kald sykkeltur, lang kø,og sure kunder, jaja.. heldigvis hadde jeg innearbeid idag som betyr kontorarbeid- DEILIG...Spanderte også på meg en ciabatta og cola...

Så ettersom dagen skred frem ble den bedre, jobben gikk greit,og cola er godt..

Så klokka 12 satt jeg svett og kvalm på et kontor- et tannlegekontor.. Jeg har ekstrem tannlegeangst. Og hjertet slo, det ringte i ørene mine(det ringte faktisk i telefonen min også, skal fortelle om det senere)Det var hull, det ble bedøvelse,og det ble fikset,og det var ikke vondt, ippi..Men jeg skal desverre tilbake..

Altså midt oppi rensing,og skylling,og varme bor, ringte Mon. Nøkkelen til huset var borte- (hun skulle lufte snørra).. Det viste seg at det var min skyld, family..


Men når man har vært borti slike prøvelser, må man ha belønning.. Det vet alle!!!

Så jeg fikk meg en lysestake, har jo ingen fra før, hehe..

i samme butikk hadde de faddergaven- snakk om heldig..

Og idag fant jeg også skoa til fadder festen til helga- jippi- er jommen ikke lett å finne finsko når man har føtter i nr 35.



Så når jeg kom hjem, ville gjøre godt for den sure og kjedelige turen imorres..

Ble en fin jordetur, med høy belønningsfaktor.. Vi trente innkalling med pølse og kylling.. Kjempegøy synes Zebra.. Fikk også noen gode utfordringer.. en løs setter, en gøyal bil,og gøye unger.. Gikk tålig greit..


Så nå blir det stekt kompe,og tv.. OG smertestillende, for nå gjør det vondt ja..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv