onsdag 29. oktober 2008

Hvorfor jeg gleder meg til å begynne på råforing igjen

Hunden min lukter- både av ånde,og av kroppen- stram skitten kropp, selv kort tid etter nyvasket..Det gjorde hun ikke på råforing.

Hun er mer dvaskere i kroppen- klarer ikke å forklare det, men hun virker mer kvapsete i kroppen etter en mnd på tørrfor.Pelsen er feiter,og som sagt lukter vondt..

Hun har hatt småbetennelser i øynene, siden jeg begynte på tørrfor- men fjernes lett med skylling.. Synes også blinkhinnen er blitt rødere og mer synlig.

Hun har mindre futt- er ikke like mye motor i ho...

Hun er ikke like glad i maten sin- knotter er godt, men hyler ikke av begeistring over foret sitt

Jeg må tilsette olje,og alger..
Hun må tisse mye oftere, da hun drikker mye mer..
OG hun bæsjer to til tre ganger om dagen, og hun Bæsjer mye.... har også hatt mer promping.
Ellers virker hun frisk og grei, slår ikke ut på andre måter- er litt brun over lenden-men tror det er foregående løpetid.. Til helga blir det råforing igjen- tror vi begge gleder oss

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv