mandag 21. mars 2011

Tilbakeblikk til bedre tider:)

I de gode gamle dager, hvor vi var glad og fri:)
Hva du kikker på du a?? Er du så feit at skara ikke holder deg kanskje???

Se den FINE RETTE HALEN!!!!!(((((((


Jada mamsen jeg var litt sleivete i kjeften, ikke bli lei deg... skal susse deg blid igjen jeg..



Zebra er også sur over sitasjonen!!




Siden vi for tiden sliter med litt fysiske problemer, og psykiske får vi heller kose oss med gamle bilder(ca to uker siden).





Det holder hardt å holde en kvikk prikk i ro, og det skal helst gå veldig rolig for seg på tur også. Her sliter vi, for Z har masse innestengt energi, og er jo i det siste(ryggen), og dermed blir en jo mer aktiv. Noe som jeg for tre uker siden var jublende glad for,akkurat nå er jeg møkk lei.





Jeg er faktisk møkk lei hele sitasjonen,og når de sier at det tar godt og vel fire uker, så kjenner jeg håpløsheten sige innover meg. Kjenner at det å gå rundt å være deppa og lei i fire uker(det hjelper mot logring) blir hardt. Godt at denne drittvåren skal være lenge gitt:(.





Her blir det mye mental trening fremover!





Så hvis en bare kan tenke seg å spise er jo alt så mye bedre. Det blir lettere å belønne, og det er lettere å sysselsette ho. Og det blir ingen besøk(det blir det logring av), ei heller turer løs( kjempegildt nå som vi har under to uker igjen med frislipp, KNURRRRRR).





Akkurat nå frister AMPUTASJON noe gresslig kjenner jeg, noe så innihampamyra gresslig!!!!





4 kommentarer:

Anette Henriksen sa...

God bedring :)

Carina Josefine sa...

Uff saa trasig!

Masse God Bedring! (til begge to)

Dette kommer dere gjennom vettu :)

Prickiga Pojkar sa...

vackra bilder i snön !
Ha en jättefin dag !

Pia sa...

Jättefina bilder trots all snö :D