søndag 6. mars 2011

Mer bilder fra turene våre:)

Zebra hadde litt sprett igjen hun:)
Fineste lille hoppespretta:)

Heisann vil du ha et lite snøkyss?


Kommer, skal vi gjøre noe gøy?




Jeg er så kul og gærn for tida, hihihihhih:)

Avogtil ser jeg ut som en valp- se så søt jeg er:)



Var en deilig tur langs jordene, i et rolig tempo, hvor vi bare koste oss:) Møtte ingen vofser, så det ble ho mor som sto for underholdninga:)

Ikke alltid like søt kanskje:) Snø er nemlig veldig godt det!




Her ser hun litt bekymret ut, vet ikke hvorfor, kanskje nedsmelting og ødelegging av miljøet??? Hva vet vel vi om hva disse tenker?? Kan jo også bare være at ho tror det er slutt for godbiter:)


Jeg er klar for verden!



Kommer det ingen som vil leke med meg?


Heisann, geitasann? Koss deg går? Du hadde store horn, er ikke så glad i horn jeg, boller er bedre:)




Fine vakre geiter som koste seg i sola, jeg og Z hilste, og de var veldig snille og likte å bli klødd og kost med. Desverre for Z sin del, så likte de pølsebiter også, så de fikk litt. Det var vel ikke helt etter planen:)


De tuslet etter oss langs hele gjerdet, og brekte trist når vi dro. Fine sosiale geiter det:)



Skulle ta et søtt bilde av Z med geiter i bakgrunnen- det ble ikke noe av. Sjekk hva geitene fant å spise- det synes Z var fjollete, og med det holdt det med geitebilder gitt!!!















7 kommentarer:

Hilde sa...

Ha ha ha, kule bilder og kommentarer. Skjønne prikk i vårsol. De geitene var kule du så nesten ut som fettere av Kenzi. Kos dere i solen. Klem

Carina Josefine sa...

Flott bilder.. igjen! :)
Og veldig stilige halsbaand prikkeprinsessa har!
Har ikke lagt merke til aa ha sett slike noen gang.

L8 & co sa...

Kule bilder av den søte prikkeprinsessa :)

Ida og Jatzy sa...

Flotte bilder av den kule prikkeprinsessen :D !
Men er det geiter det da? synes det ser ut som villsau jeg :S

Cavbla sa...

Herlige bilder :)

emelie sa...

vilket fint halsband, det med pingviner. jättesött! :)

evy sa...

Eh, kanskje det er villsau ja???
Jeg snakket med han som eide de og nevnte ordet geiter flere ganger, og han reagerte ikke:)
Men kan jo være han ikke ville gjøre blondinen flau:)
Takk for kommentarer:)