søndag 30. januar 2011

Typisk Zebra




Litt ute i filmen ser dere at hun mister balansen litt, og detter litt sammen.
Etter dette vil hun ikke mer, så jeg må senke kravene, og øke belønningen. Trolig fikk hun vondt, men generelt har Zebra lett for å miste motet, skal se om jeg ikke kan legge ut en video til som viser hva jeg mener.
Dette er frusterende, kan ta flere dager før hun vil prøve igjen. Denne gangen var jeg heldig:) Men er tidevis frusterende med en hund som gir opp så fort. Og hun har gjort det hele livet, er ikke bare etter hun har fått synlige smerter. Dette gjelder i alle områdene av Zebra sitt liv, både lek, trening, nye ting osv. Og siden jeg har vært obs på det, har jeg jobbet med det, men vi sitter fast på hva vi skal gjøre med det. Blir glad for tips.
Og den fine lille pysen som tusler rundt er da Hyena:)
PS: elsker musikken:)

3 kommentarer:

Pia sa...

Duktig tjej :D kanske golvet där du tränar är för glatt .....

evy sa...

Tror det har lite å si, men skal ha det i bakhodet. Men ja da ho kan når ho vil:)

Pia sa...

Flinke, flinke jenter! :D

Imponert over balansen til Z jeg, Euro er ikke nesten så stø engang!