søndag 16. januar 2011

Daff dag!

Idag er en daffedag.
Zebra har vondt, og vil helst ligge i ro- så da skal hun få gjøre det. Prøvde å gå en tur i bånd i går bare for å myke ho opp litt, men Zebra synes det var tullete, og hang etter i båndet. Så etter tredve minutter med daff hund, ubrøytet fortau taslet vi heim igjen.
Ellers har vi jo fått innført ekstraordinært båndtvang- BLÆÆÆHHHH.
Det er kjedelig det:(
Dagene går rolig og stille, tusler forbi litt grå og fargeløse. Litt kjedelig tid på året dette, alt i dvale, tilogmed bikkjeskinnet:)

Var dårlig feedback på video snutten jeg la ut, kan ikke folk se den?
Lurte på å legge ut noen flere.

Kos dere videre

3 kommentarer:

Merete Andersen Huser sa...

Takk for lystig melding i min blogg! Skal titte inn hos deg, ser at du KT og savner kommentarer? Hos meg er det mange somn leser uten å kommentere - det er jeg vandt til, jeg skriver uansett for egen del og tenker ikke så mye over det. Men synes jo at det ER veldig hyggelig når noen faktisk kommenterer. I din film under er det ikke lyd og da blir filmen litt mindre spennende, er min personlige mening hvertfall, om du ønsker den kommentert. Koselig å se på hunden din uansett, SER at han tenker! Lykke til på en daff dag - det har vi også!

Pia sa...

Vi har vært sprekest i verden og sklidd på tur i dag :D Jeg er mest mulig fornøyd med innsatsen. Euro har egentlig sovet foran ovnen siden vi kom inn, så... Deilig :-)

God bedring til prikkedamen, håper hun blir bedre fort!

emelie sa...

hoppas zebra mår bättre snart!

jodå vi kunde se filmen, och ser gärna fler! film är roligt! :)