lørdag 8. januar 2011

Michael Jackson

Jeg er jommen litt nyforelsket og lykkelig om dagen:)
Jeg har kost meg med de tre nye dvd med alle hans fantastiske musikkvidioer- er ingen andre som klarer det som han. Jeg leser bøkene om han, og koser meg utrolig med den nye plata.
Og selv om det er litt bittersøtt med anklager om at det ikke er hans stemme, og at en vet at dette er noe som ikke Michael Jackson hadde gått god for, så klarer jeg allikavel å nyte plata- for en god plate er det.
Det er en plate som har litt av hvert, de vakre balladene, til de mer harde og tøffe sangene, en merker Michael gjennom hele platen:)
Så er det bare å håpe at rettsaken nå går den rette veien, og at det blir ro og fred rundt det hele.

Husk: Do It With Love:)

2 kommentarer:

emelie sa...

säger bara much too soon!! lyssnar på den flera gånger varje dag. helt underbar ju! vilken röst han hade... följer allt runt murray och all skit och det hela är bara sjukt. hoppas han åker dit snart!

Prickiga Pojkar sa...

Han är fantastisk..
kram !