onsdag 26. januar 2011

Modell for en dag!!

For en sexbombe:)
Det er ikke akkurat et lekkert syn:)

her ser man tydelig at snuppa mi har mistet det meste av musklene sine:((((


Og vi er litt fornærmet for at naboen synes hun var FEIT!!

Zebra synes det var litt teit hele greia!




Og dette er den minst flatterende vinkelen:))


Her er regndekkenenet til Hurrta, og jeg er tålig fornøyd, dog tåler det ikke en skikkelig heftig regnbyge, og det er jo da en trenger det.
Og etter litt trening så kunne man faktisk bevege seg i den også:)))

Her er kjøledekken fra Ruffwear, og jeg synes det fungere fint, bruker det når jeg sykler om sommeren.

Her er vel det dekkenet mitt jeg er mest fornøyd med. Det er tovet ull, og brukes mest når det er litt kjølig. Dog er det litt for kort til Z, men det ble kjøpt til en mindre hund for ca10 år siden, og er like fint.
Skrylledekkenet, er veldig fornøyd. Det ligger veldig godt på hunden, klistrer seg litt fast. Dog er det ikke så greit å bruke til trekking, da strammebåndene i front kommer i klem.

Hyena måtte jo sjekke ut hva som skjedde:)))


Det tynne BOT dekkenet er kjempegodt, elsker BOT dekkenet. Mine er fryktelig mye brukt, og veldig store, for de skal dekke godt.


Her er fleecedressen til Hurrta gammel modell, og jeg hater den! Den er tungvint å få på, den har borrelås i ryggen, og den har en merkelig kroppsfasong, passer dårlig. BLÆH.
Her er Zebra dekkenet, og det liker vi. Ikke særlig varmt, og blir fort skittent, men søtt:)

Mamma: Er så rart å løpe i sånn drakt mamma!!!

Se mamma jeg klarer å løpe, men det er fryktelig vansklig.

Her er mitt elskede tykke BOT dekkenet. Har jeg sagt jeg elsker DET!!!


Her er det røde vinterdekkenet til Hurrta, veldig fint, varmt,dog fungerere beltet under magen som snøskuffe:)


















4 kommentarer:

Pia sa...

Hahahahahaha, jeg ler meg skakk ihel! Var litt av en garderobe det der! Både kondomdressen, regndressen og fleece-saken hadde nok røket ut av vinduet relativt fort her - resten var bra!! Blir Hurtta og BOT her også :)

evy sa...

Er kjempefornøyd med BOT dekkenet, fantastiske:)

Line sa...

HAHAH Pippi og Zebra har like skidresser. MEN,Pippi elsker sin faktisk. Bærer den godt;))

LIne

Anonym sa...

AAAAAAHAHAHAAHAHA stakkars!!!! men var litt kult og egentlig, veldig sporty!

Nina