fredag 12. november 2010

En liten prat med Hyena og Zebra

Zebra: Du mamsen, JUHU, jeg er littegranne sulten
Hyena: Hæ, mat????
Meg: Jammen dere kan vente, der dør ikke, dere fikk frokost, og dere er velfødde
Zebra: min tykke lille mage klager- den er sulten
Hyena: Jepp, det stemmer Z er tykk, men jeg er søt og tynn, jeg trenger mat, skal være ute i natt
Meg: Hyena, du har skålen halvfull med tørrfor, hvis du er sulten kan du bare spise..
Zebra: Det der er så urettferdig!!! Hun kan spise alt hun vil hun, dumme drittkatt(løper bort, og slikker den intensivt på hodet)
Hyena: Nå ble jeg våt, og tørrfor er ikke godt, hvertfall ikke så godt! Dessuten spiser du kjøttkaker og poteter, skal vi sulte ihjel??
Meg: HAHAHAHAH, lite trolig at noen dør av sult, hvertfall ikke dere to, hehehe..(ler godt, og setter kjøttkaken i halsen, brr)
Hyena: what goes around, comes around!!! HAHAHAH
Zebra: (desperat snusing på gulvet), hvor er den kjøttkakebiten må FINNE før HYENA kommer
Meg: Zebra, vil du trene???
Zebra: (trene=godbit), JAAAAAAAAAA
Meg: sånn sitt der, så må du.... ikke slikk på godbitene det er juks.. sånn sitt der og bli... sånn nå skal jeg hive denne leken rundt omkring, du skal sitt og bli..( jeg hiver leken rundt forbi med innlevelse, blir stoppet av intensiv piping fra frøken prikk)
Hyena: (sitter på bordet, og spiser fornøyd av godbitene til Z)
Meg: (plukke opp pys fra bord, belønne Z for god sitt,og slipper pys ut.. Leker med Z, og prøver på nytt)
Zebra:(følger ikke med, men vrir hele hodet for å finne ut av hva den skumle lyden kommer fra)
Meg: (blir distrahert, og kikker på verandadøren, og begynner å flire)
Hynea(Ligger klint opp verandadøren, mens hun uler, og klorer på glassvinduet)
Zebra: (blir så lykkelig over at jeg fniser,at hun leker villmann i stua, og river ned en potteplante)
Meg: klarer ikke å stoppe å le, og prøver å kontrollere den gale bikkja, og lukke ørene for den grusomme lyden av klør mot glass AUUUUUUU)
Zebra: Du mamma dette var gøy, kan vi spise mat snart????
Meg: (Kapitulerer, man vet jo av erfaring at hvis man forer dyrene så sover de, søtt og stille:)... jajaj det er jo ikke lenge til ...... begynner på tv...
Zebra: HURRAAAAAAAA; endelig mat, endelig!!!
Hyena: SLIPP MEG INNNNNNNNNNNNNNN.....

OG sånn går no dagane!!!

Ingen kommentarer: