lørdag 20. november 2010

Lørdagstrening på hove- når trening går som en lek:)

Vips og Kuling?? er ikke helt sikker..
Kommer mamma....
Denne søtingen hjalp jeg til med å holde når vi hadde jaktinnkalling, sjarmør....
Ellers gikk treningen fortreffelig bra..
Vi var vel litt spente når vi kjørte utover jeg og K, men vi skulle hvertfall prøve. K gikk litt lenger bort med Odin, og fikk god kontakt, hun fikk også litt hjelp av Siv, og da gikk det visst så det suste, det er kjempegøy.. Flinkiser...
Jeg måtte jobbe med kontakt i begynnelsen for det var så mye gøy å se på, inkludert en haug med kule valper:).. Men fikk noen fine lineføringer, jeg er fremdeles ikke flink nok i "påplass", jeg driver å flytter meg etter henne, det er jo feil.. Men hun er bedre på vendinger.
Fikk også noen fine stå under marsj- gøy at den sitter så godt. Ser jo at de andre er kjempeflinke til å leke med vofsene sine, der sliter jeg og Z litt. Så idag ble det bare godbiter, men hun jobbet veldig bra for det. Og når vi hadde pause, takk for litt sjokolade, nam! og halsbånd!, så hadde jommen skjærene klart å få av lokket på pølseboksen min, frekke frekke fugleknokler...
Etter pause hadde vi jaktinnkalling, og jommen klarte den lille ekspressen min det med glans, fine lille bølla mi:===))))) Men den ene jaktinnkallingen endte for noen av deltagerene i lek, og vips så var det mest lek i treningen gitt.. Veldig gøy og godt å få sosialisert ho på så mange på engang.
og plutslig oppdaget jeg jo at det var jo barn der, men det brydde ikke Zebra seg om.. Er som jeg trodde, Zebra liker barn ho- bare de ikke er interessert i ho:)))
Takk for en kjempekoselig dag.. Vi koste oss
er dette Susannes??
Det var fire valper, jeg husker desverre bare Vips og Kuling, så var det ei 6mnds tispe der, som er hun lengst til venstre i bildet, veldig søte alle sammen..
Kenzi og Kuling??
Er det Kuling lengst fremme montro??
Aner ikke hvem disse to er- men de er Vips sine søsken
heheh, mamma jeg leker med en hund som har krøller- KULT
De små valpene var skikkelig kule synes Zebra, de var vel på hennes mentale nivå, hehe
Vips??
Vips og Zebra
Mølje
Hva har man her da???
De to outsiderene fant hverandre virkelig..
Juhu, du er kul- takk i lige måde:)
Zebra: du er ikke sliten ennå vel????Kenzi lurer på hva den gærne prikkedusten driver med???
Bare forsett å lek dere, skal bare sjekke ut noe.. ikke bry dere om meg......
Heisann lille valp, vil du leke med en passe gærn prikkeekspress??
Klart det!!!
Så fant Kenzi en leke, og her er hun verdig vinner mot Siv som tapte, om hvem som kunne få tak i den:)
Kenzi og Zebra fant fort tonen, så nå blir det kanskje noen nye lekeøkter???hmf, mente selvfølgelig treningsøkter altså, hehe:)
Her er det tante K, som hiver godbiter til Z:=)




























3 kommentarer:

Siv sa...

Kule bilder, tror jammen du tok riktig navn på nesten alle :)

Anonym sa...

Hei igjen :)
Kule kule bilder av flotte hunder. Dette var skikkelig gøy dag med masse futt. Gøy å trene igjen, kjente jeg idag :)
Stor klem :)

Nina sa...

Høres ut som en kjempefin dag, med den flinkeste Zebraen! :-) Skikkelig søte bc'er, kule navn... Kuling *ler* knall!