søndag 21. november 2010

Litt mer lek:) fra lørdag på Hove

Juhu, du er den kuleste jeg har møtt på lenge tror jeg Kenzi tenker:)
Vi er kulest ikke sant??? Ikke bare bare å skille seg ut, hehe, godt de fant hverandre:)

Jeg tror ikke min hund, er skyldig i det nedfelte barnet i bakgrunnen, men jeg skal ikke si det for sikkert, hehe
OOOPs skal bare hoppe over noen Bc hindere her, så er jeg klar.. Vips ser noget betuttet ut, er ikke lett med slike gærne prikkesnørrer..
Zebra: Hm, du der, tror den pinnen er min!
Kenzi: juhu, leke
Kuling: njei... tror ikke det??..
Han fikk ha den i fred, hehe
Phu, godt at Siv sto der så jeg kunne bruke ho som brems, hehe.. Jeg har lovet at Zebra skal holde sin slanke linje for at Z fremdeles skal kunne bruke Siv som stopper.. Jepp, du merker det godt:)
Det her er så gildt!!!!
Sjekk lille Barte Kenzi, hehe
Mamma, den leka er så KUUUUUULLLLLL

Kenzi og Zebra fant så tonen, var kjempegøy å se. De to som skilte seg ut blant alle de border colliene, og de to fant hverandre:)..
Nå skal vi se om jeg har skjønt det rett:
lengst til høyre: Waylon- utrolig tøft navn
Så er det Vips med rumpen til, og Ellie med pinne?, og Kuling til venstre..
Jhuhu, Kenzi jeg kommer........
Hvis ikke det stemte ovenfor så kan jeg skrive rett her, hehehe..
Spennende å se så mange valper fra samme kull, og det var forskjeller fra kraftig kjekk hannvalper, til høybente rakkere, hehe.. sjarmerende var de hele gjengen.

Kuling sjekker ut om noen har vært så uheldige å miste en godbit.
Her er bildet av de fire outsiderene, hehe.. Håper vi kan trene mer, og gå turer sammen..
Som sagt før, kjempegøy at de gikk så godt sammen. Og kjempeflott å få trent igjen med en trivelig gjeng!!














Ingen kommentarer: