onsdag 28. april 2010

Litt trening, og bilder fra turer

Her er et altså puddelen som byr opp til lek, og Zebra er med, med kløv- kjempegøy..
Men man blir veldig sliten av sånn kløvleking, hehe

Men ho er jo gresslig pen da, lille kløvhesten min..

Idag ligger jeg som sagt syk, og det er kjedelig. Det kjedeligste er at vi mister kurset idag- blæh. Og vi som har klart leksen også da- søren også.. Hun er blitt kjempeflink på bok, snurrer fra høyre siden og inn i utgstilling:)))))..
Og omvendt lokking er blitt mye bedre, nesten så bra at hun er vansklig å lokke:)))))
Så idag har det blitt mye klikkertrening, shaping og leting etter godbiter og leker. Særlig den rosa fluffy kongen er ram på å finne de snåleste gjemmestedene.. Men Zebra finner, selvom den ligger oppi oppvaskummen oppi en gryte med lokk på.. FINESTE:)
Kanskje ikke så rart at hun har vært ivrig på leking og trening idag, måtte jo bruke opp godbitene til kurset, hehe.. Det er ikke hverdagskost med kyllinghalser på innetrening.
Og så har vi lekt litt med Odin i det siste, han er gøyal, men han er jo så slappis for tida.. Vil jo bare snuse og kjefte litt... Han må nok være nylada når Z kommer på besøk- for hun vil leke full fart- for det er kjempegøy- med masse lyd.. Tante K synes det er veldig greit med stille lek, njeida det er for gamliser, hehe.. Tanke K er blitt fryktelig flink hun bare smiler av at Z sigler på både bord, sofa og pledd- det var så godt med appelsin!
Imorra blir også en rolig dag, jeg må pleie forkjølesen min. Og fra fredag til lørdag skal hun bo hos pappa, for jeg skal bort. Men til uka må vi nok legge inn et ekstra gir for vi skal jo ha storfint besøk, en hel gjeng med prikker med eiere, kan bli skøy..
Nei, jeg må nok ta en liten ladetur, og så litt Lars Monsen så en får inspirasjon
PS: den nyeste boken til NINA SKRAMSTAD er fantastisk- kjempegod bok:)

Jeg har sett litt i gamle album og mimret litt over mitt hundeliv- det har vært et hundeliv- men utrolig spennende og gøy.
Jeg glemmer dere aldri:
Lady, J.H. Splash Beauty is a blessing, Bonis, Luviki's Careful Selection, Salvebo's Loki, Omega, Hero, King, Atina, Koss, Buster, Tassen, Lassie, Nirak's Diana Mimosa, Charlie Chaplin, Smørbukk, Spotty, Rasmus, Laffen, Beauty, Bessie, fineste fineste vennene mine!!!!!




Ingen kommentarer: