søndag 18. april 2010

Litt om ditt og datt..

Deilig å kose seg litt på sofan, etter en god tur, og deilig mat i friluft
Fiskene mine, som desverre har fått prikkesyken- håper det går ann å ordne

Søndagsmiddag!!!


Vi har ikke gjort så allverdens den siste uka, men allikavel ganske mye.



Kommer flere bilder senere. Men på mandag hadde vi besøk av Odin, og det gikk dårlig. Odin var kåt, Z var sur, det var mye kjefting og vræling..



På tirsdag gikk vi den store runden i bieskogen, deilig å bare nyte våren!



På onsdag var vi på Mørløs- med Lotus og Kjersti- Våren er bare nydelig. Kommer masse bilder senere.



Torsdag jobbet jeg, så da fikk ho hviledag. Merket at musklene har ikke vært veldig aktive i det siste- ho var grundig sliten og litt støl. Klikkertrente på kvelden



Fredag var det første dag med sykling, og snuppa er flink hun. På vei hjem var vi desverre innom en dyrebutikk, og vips der var det kyndige selgere, og jeg tasset ut med nytt kobbel og non-stop sele- nå må jeg bare lære hunden min å trekke!!!!



I går var vi to fine timer på biejordene med Odin, denne gangen var de venner- thank you.



Og vi fikk trent litt, og tatt masse bilder. De kommer også. Ellers møtte vi en pitbull- og jepp jeg er livredd de, beklager. Hjalp ikke at eieren var den typen som ikke skulle hatt slik hund, og i det minste hatt kontroll på den. Det gikk bra, men var dårlig trening på fremmede hunder. Håper bare at det ikke har innvirkning.



Z er ikke i perlehumør for tida, litt grumpy rett og slett..



Idag trente vi lydighet på jordene og snuppa kan ho, er bare litt distre liksom, hehe..



Vel hjemme koste vi oss med litt mat.



1 kommentar:

Nina (og Casper) sa...

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINESTE Zebra :D

Mamma må bare kose masse med henne nå og gi henne twiligtfilm og sjokolade, så blir alt bra. Hilsen Casper, som forstår seg på damene (tror han)