lørdag 23. august 2008

Snørr, såpe og lissomsøndag

I dag har jeg og Zebra hatt avslapningsdag.. Jeg innrømmer at jeg er mye flinkere til det enn Zebra. Zebra synes dagen blir vel lang,og treg.. jeg leser krim, ser på OL,og tørker snørr...ER forkjøla så det griner etter- så her blir allverdens urter, piller og avkok testet ut.. Hvitløk kommer krypende utav porene mine,og solhatt er min beste venn. Honning tas i flytende og fast form. Jeg må ikke bli syk, mest pga jobben, men jeg skal jo til Drammen imorra....

Siden vi skal på utstilling imorra, må jo frøkna bades- okei begge frøknene bades,og det gikk det, men ikke uten kamp. Vel lite kamp, heller ekstrem passivitet- hun legger seg rett og slett ned på dusjgolvet,og rikker seg ikke. Jeg må slepe henne opp i stående- veldig skøy..Men rene og pene ble vi..
Så nå er det å fjase litt rundt, pakke til imorra, vi kjører 05. Og snart er det natta

Ingen kommentarer: