søndag 24. august 2008

CK, Sol, IS,og gave til meg selv...

Her er hovedpersonen idag- Zumo- eller Marbleize Supreme More Extreme som fikk ck,og vant sin klasse... Grattis så mye... Fineste Zumo...
Zebra heier på storebror på sidelinja, litt snurt for hun vil også inn å leke i ringen...
Her er kullsøster til Zumo Marbleize Supreme Mannequin som ble Bim, grattis der også..
De to Z i sitt fine nye bur, alle er veldig fornøyde, selv om Zebra sutrer litt over å være i fengsel.
CK gutten... Fineste Zumo EVER.....
Som den KAREN han er tåler han tilogmed litt Rååååååsssa....
Heisann sier Zumo, her kommer nestemann ut idag, nemlig Zebra...

Her står hun oppstilt på en rasteplass, hun var vel ikke helt samarbeidsvillig ettersom Zumo lekte ulv i bilburet-- da ødlegges konsentrasjonen til en prikkeprinsesse..
Kan stå litt pent- noen som skjønner dommerens kritikk: Topline could be stronger- eh ja enig..hehe. Ho er nå søt au. Vennina mi synes hun lignet litt på en Fila Brasiliero...
To gode venner på rusletur i parken der vi stoppet.... Snuppa mi vil forsikre seg om at mor kommer der bak..
Så over til utstillingen..
Først ute var Dalmos Joker, han ble Bir valp
Så var det de tre søstrene ut, som var:
Napori's Ever Lasting Love- Nivea- kjekk og grei som alltid... Ho slo oss,og kom på annen plass
Napori's Exterior Example- som er Zebra, som ble sist, jaja... Ho oppførte seg tålig greit i ringen, litt vel glad, litt vel slengete i fua,og litt chaplin ben... Generelt var hun Zebra- men fine Zebra min...
Så kom Bim Napori's Entralling Epos. Vera som selv om hun savnet mamma klarte å sikre seg en førsteplass..
Grattis til Napori's Charm Collector som fikk cert idag igjen, det tredje på rad.. Knallbra, kjekke gutten.. Trude fikk holde Ekspressen pga eiers liten blære,og fant ut at Timian hadde funnet sin overkvinne, haha.. Ho kalles ikke ekspressen for ingenting...
Disse bildene er tatt av Trude med Timian, med Kirsten (Napori) sitt kamera...



De to søstrene ganske like, Nivea først..
Zebra stiller seg opp, er ikke så gøy å være i ro må vite...



Pene Nivea, og litt gøy at alle tre søstrene fikk så gode resultater og kritikk..
De to søstrene, Zebra er nok hakkere senere ute enn Nivea- men pytt- mi kjem att..




Zebra: Trude- kan du få meg utav denne situasjonen- veldig kjedelig.. Her er kritikken:
Corr bite, very good prop, strong bones, good shoulder. Topline could be stronger. Good hindqv,Very good coat- a bit heavy for age on the lips. Good enough, ears, good movement..
De to søstrene, fikk ikke med Vera på noen bilder...
Mi øver og øver, flinkeste Zebra..





HM, e klippa en nerve i kloa- gjett om det blødde....

Gave til meg selv, fant den på Lasses, der vi stoppet og spiste buffe, nam- det ble kyllinglår(gedigen), stekte poteter, pizza, biffgryte, is, sjokoladepudding- veldig godt og deilig.....
Takk til Mon som orker å kjøre,og som holder ut med med min noe sære veldig tidligoppommorgenen humor- den er ikke god..
Vi sto opp klokka 04...Gosj, kjenner jeg er trett ja...
var koslig å treffe kjente igjen også....
Nei, nå skal jeg irritere meg over cm....





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Evy og Zebra!Må jo tilstå at jeg ble veldig overasket over å se dere i dag på utstillingen. Kjempekoselig var det, og jeg synes nå Zebra utvikler seg bra, pen er hun. Og hvilken glad og trivelig jente, du gjør en flott jobb med henne. Gleder meg til neste treff som blir Sørkedalen. Lykke til med ekspressen, morsomt kallenavn som jeg tror passer henne :-)Klemfra Kirsten og Nivea

monika sa...

Hei schnuppa!
Takk for en fin søndag! Flotte bilder av lille knokkelbeinet mitt, som jeg seff har stjelt noen av. Ellers så er hjertet hengt opp i vinduet. Det ble pent.
Mi preikes snart