mandag 18. august 2008

Internettstreik igjen

Dermed lite oppdateringer.. men her kommer litt.
Forrige søndag var vi hos Kai og Sissel, vi hadde avd sør møte.. og Zebra imponerte ikke...
Sven Kjær var der, med lille Selma- en leverfrøken fra Perdita.
Zebra var i hundre for å si det mildt...
Hun hopppet i sofan, hun hoppet på folk, hun kosebeit i leppa og panna, stjal fra bordet, tisset i gangen, nesten rev ned tv, bjeffet, siglet, tigget- skikkelig valp- gosj å flau jeg var. Godt jeg var hjå hundemennesker. Ellers lekte hun godt med Selma, Perdita,og Shira... Manfred gikk hun godt overens med, og Andreas ville nok gitt han til meg på flekken- kunne jeg tenkt meg det..


Resten av uken husker jeg ikke så mye av- jobbet mye..
Møtte Zumo og Mon for en deilig skogstur- herlig,og vi kjøpte nytt fint bur til bilen herlig....
Ellers har det blitt småturer alene, eller med noen vi har møtt på jordene..
På torsdag fikk jeg varmepumpe- spennende saker, får se om jeg liker den utover når kulda kommer...
Litt OL har det også blitt- følger godt med på NRK sine egne sommerleker,og sprangridningen er et must. Gøy at Norge gjør det bra der.
På lørdag gjorde vi noe gøy, men hva da????
Jo, vi ble med til Hove og gikk en tur der,og så en kaffekopp i sola- ho imponerte på noen ting, resten tenker vi ikke på...
I går gjorde vi noe kjempegøy- vi møtte PONGO- jepp han er en dalmis på tre år, fra Napori...
Og jeg kan love deg det gikk unna, kjempegøy, skal legge ut bilder når jeg kan..
Ellers er Zebra ufyslig valpete for tida, spiser planter, tygger på sin kurv, maser, tester grenser.... jajaj, vet det går over, så her skjerpes det inn på rutiner igjen..
Nei får jobbe- håper at min egen internett fikser kan hjelpe meg snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

stå på Evy! :) du får mye igjen for å holde ut nå og være konsekvent. :)