fredag 1. august 2008

7 måneders målinger


Hun har vokst lite i det siste, lite forandring.

Vekt:25kg, opp et halv kg, men tror det er i muskler..

Høyde: fremme såvidt 54, bak over 56, ikke helt rett nei..

Lengde: 62- uten hale

Hals: 41, og det er synd, har så mange fine halsbånd i 45, bæsj....


Jeg håper hun vokser litt til, synes hun er liten.

Var så vittig- jeg synes hun så så voksen ut nå, nesten som en voksen dalmis... HEHEH, helt til Pippi var på besøk- da så hun ikke mye voksen ut,og så barnslig hode da....


Treningen går i rykk og napp- jeg er sliten, det er alt for varmt..

Største problemet er faktisk er at hun gjør det hun skal, men så sent, hun har så god tid.. Har prøvd å bare klikke for de kjappe sittenen, dekkene, men får hun ikke klikk fort nok el, så gir hun bare opp... Det hjelper ikke med ekstra gode godbiter, eller leke... Her sitter jeg fast,og vet ikke hvordan jeg skal løse det.. Blir glad for tips.

Ellers har jeg trent mye innkalling,og uten forstyrrelser er den bra, ellers njei...

Jeg øver også på fort innkalling,og holder ho ofte i sele el halsbånd- som om jeg ser noen..

husker jeg trente dette masse med T.

Hun er blitt veldig flink til å gå i bånd- deilig.

Sliter med mennesker, da mister jeg kontakten, men får den igjen- men ikke godt nok.. Må nok jobbe litt hardere for det..

Har også tenkt å melde meg på kurs- sjekker nå ut de forskjellige tilbudene-Kan bli spennende,og gøy å trene med noen..


Nå holder vi på med å trene inn kurven. At hun skal ligge i kurven og ikke sofan.. Det er vel tiende, nei 11 gangen jeg legger henne tilbake. Denne kampen skal jeg vinne...

2 kommentarer:

Iselin sa...

Hei! Tenke jeg skulle se innom bloggen din, lenge siden sist jeg var innom! Leste det du skrev om trege dekk/sitt osv. Prøvd med en skikkelig effektiv forsterker? Pølsebiter eller andre saftige godbiter hunden virkelig eeelsker? Kan hende det hjelper på : )

Anonym sa...

Hei, Zebra er blitt stor nå:) Ser ut som hun snart er like stor som min Alisha hehe;) Masse flotte bilder, stilige bilder av Zebra og Pippi sammen:)