mandag 5. mai 2008

Utstillingshelg 1 Masse bilder NKK

Shandor's cute Cassie eller Frida som fikk certet, grattis
Lovinda's Go Go Girl eller bedre kjent som Pippi, som jeg synes er blitt så fin i kroppen...
Bir og Bim Bel-a- mir Elegant Envoy og Dalmo's Campari
Kjekke Zid( Lovindas Fridtjof)
Bel-a- mir Elegant Envoy som kalles Zacco til vanlig, en kjekk kar som jeg likte personligheten til, for en sjarmør.
Annebellas Tamara som var veldig flink i ringen..

Kjekke Pepper(Dalmrosas Gaute Pepper)
Dalmo's Headmaster II
Price- Spot Are you ready som fikk certet og ble champion


Fine Willy (spotnik's windy wedensday) står fint for dommeren, gjorde en meget pen figur i ringen, men det ble kun en rød
Åpen klasse hanner
Prikken og Streken Anton



Her står Kjetil med Dalmos Indiana Jones II, han fikk ren rød, så er det Heidi med Jakko ( Prikken og Strekens Asterix)
Flinke Jakko, det ble kun en ren rød, men var kjempeflinke i ringen.
Sjarmøren!!!!!!!! Og var så søt mot Zebra..




Her kommer det litt fra helgas bilder, i fri dressur... Kos dykk...





Heidi- du har en snæsen bil.... Og takk for koslige samtaler(hm, vi trenger vel ikke nevne noe om avkjørsler?)





Kjetil og IM: takk for koslig hytteopphold, og to koslige netter (hehe, neida dette er ikke grisete ment).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Evy da...
Prikken og streken Astrix er ikke brun, og han har heller ikke så mye prikker i ansiktet.
Og jeg håper ikke det er min Kjetil du mente stilte Indiana Jones II. For det var det ikke... :P hihi...

Takk for en kosli helg!
Kunne ikke gått bedre etter min mening! 4 hunder som er så stille og snille!? :O flott! :D

evy sa...

hæ, hva skjønner ikke hva du mener??? (godt det finnes redigeringsknapp her)..
Ja helga gikk knirkefritt

Anonym sa...

Jeg hiver meg på her.
Hadde aldri trodd at det skulle gå så knirkefritt,....men så har vi jo noen prakteksemplarer av prikker....har vi ikke???

:-)

Heidi

Anonym sa...

hei, så fine bilder fra sørlandet.Takk for at du tok bilde av Frida, har lånt det jeg.. (med navn på fotograf altså:)
Moro å se alle valpene på søndagen, valpeshow er moro
Ses vel på spotshow i alle fall
hilsen Line og totenprikkene


Bloggarkiv