mandag 5. mai 2008

Litt forskjellig fra helga

Søteste Timian Napori's Charm Collecter, og han lever opp til navnet sitt...
Nivea kullsøster
og Marikken også en kullsøster...
Zebras pappa NUCH Perditas Counterstrike sitter og sjekker ut konkurrentene eller er det de søte tispene?
Halvbroren til Zebra Perdita's Rainman.
Skjønneste goeste Nydeligste Boxweileren Turbo... Han var en sjarmør, og synes Zebra var gøy.....

Zebra hilser sin halvsøster Perdita's All Action(samme far)., i sitt nye halsbånd med sebra striper selvfølgelig..
Guro prøver å stille ho
Guro Stiller Zebra, og IM med Elmer


Guro var utrolig ho løp rundt med Zebra lenge, og de opplevde hvis en hel del.... Var en god og sliten snuppe jeg fikk med meg hjem... Vet ikke om Guro ble kurert for valpesyken sin....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Evy og Zebra!
Takk for en flott helg, jeg hadde det så koselig med Zebra til nabo. Hun utvikler seg fint. Er glad og trygg, du gjør en flott jobb med henne. Lykke til videre.
Klem fra Kirsten

Anonym sa...

Dessverre be bare valpesyken min 10 ganger verre!

Zebra var utrolig herlig og en virkelig kommende stjerne, Evy! Gleder meg til å se mer til henne fremover. Klemmer Guro og Pepper :)


Bloggarkiv