mandag 20. juni 2011

Stakkars pys, og litt diverse småting:)

Pys kom hjem og så sånn ut, stakkars.


Heldigvis gikk hevelsen ned i løpet av timer, og med litt rimadyl innabords synes pys livet var riktig fint:)


Neste dag så vi en grå svær pus som satt i hagen, og freste til Zebra. Hyena lå og gjemte seg på verandan, og siden Zebra ikke er så god på dette med å være skummel fikk jeg manne/kvinne meg opp!!

Jeg heiv en bøtte med vann og eddik over hele katten, og vi har ikke sett den siden...


Syrinstuagjengen RULER!!!!


Forrige uke ble det masse jobbing for den tobente, og da blir det desverre mindre mosjon på den den firbente. Etter helgen i Nissedal var ikke det så ille, den første dagen, ei heller den andre, det ble mye triksestrening osv. Det ble desverre ikke blodsportrening heller, og det som var vårens siste. Men vi får prøve på egenhånd, fliiiiiir!


På torsdag derimot skjedde det saker og ting, det ble tur med K og Odin, det var stas, en deilig tur på et hemmelig sted- ME LIKE:)

På fredag ble det heller ikke tur, for da måtte matmor være sosial, og Zebra være vertinne for 20 spørsmål, og grilling:) Men det klarte ho bra:)

På lørdag ble det også en litt avslappet tur på jordene med masse snusing, lese avisa, og en kjedelig tyggemuskel vel hjemme. På kvelden fikk ho da et søk, og litt triksetrening til ukens utfordring:) Det gikk bra, skal fortelle om det senere:)

På søndag derimot hadde jeg så hadde jeg så dårlig samvittighet at jeg dro ut i pøsende regvær i tre timer. Zebra var knallfornøyd!!! Elendig ble ho fornøyd og sliten:)


Idag var det tur med Lotus og Kjersti i skogen, herlig herlig, så møtte vi curlyen Buclee, og så helt på tampen møtte vi lille Embla på fire mnd. Et lite oransj nøste som hadde masse lyd i magen, og var som en klegg med tenner:)

OG Zebra var lykkelig, endelig en på samme mentale alder som ho selv:))))))





2 kommentarer:

Carina Josefine sa...

Åh nei, stakkar pusen! Det så vondt ut! Min Junior kommer også hjem med skrammer og kutt her og der, en gang hadde også han et slikt øye. Men det gikk da over! God bedring til pusen :)

Jeg har forresten ny blogg, med ny adresse! Og har lagt deg til i linkene mine. Hvis du ville endre "Borti svingen" linken din til carinajosefine.com, ville jeg bli glad :D

Anonym sa...

Takk for hilsen. Jeg skal fikse det vettdu:)