søndag 19. juni 2011

Jeg har innsett noe

VI SUGER!!!

Vi har vært veldig flinke på å shape, dille og fjolle. Vi har lært mye nytt, det vi har glemt som faktisk er særs viktig er: REPETISJON!
Det er fjollete det, fryktelig fjollete. For Z vil nemlig ikke gjøre ting mer enn en gang, og da skal hun ha godbit, og for flere ganger enn det må en virkelig ha god godbit, blæh. Min MIN FEIL.
Så nå blir det treningsregimet med å faktisk kunne gjøre ting fler en en gang, og gjerne i sammenheng og kjedet med andre trinn. Så vi faktisk har en hel øvelse. Elendig meg å glemme en så viktig ting, utrolig dårlig!
Men det som er bra her er: hun er blitt glad i å leke, og kan velge leke fremfor mat( ikke veldig gode godbiter).
Hun er blitt mye tryggere på shaping, og vil mer
Pys er megaforstyrrelser,men vi blir bedre til å overse og jobbe. Den mjauingen går en på nervene, blæh.
Hun er blitt mer oppmerksom på meg ute, vi var litt ute å kjøre der også, etter litt hardtrening er vi på plass igjen der også:)
Hun er tålig god i ryggen, og har masse humør
Halen er helt god, selvom kulen fremdeles er der.
Pelsen er fin, og har fått lite flått.
Så det er jo ganske mye bra, det er bare at jeg har glemt noen elementære ting, og det er flaut. Men det er som er så bra at med trening skal vi jommen fikse på det.
Nå er det lesing av: When pigs fly av Jane Killion
Håper dere har det fint:)

Ingen kommentarer: