søndag 18. april 2010

KIFANIBÅND REKLAME

Dette er et fire cm bånd, med rosafarge, sort nylon, og med agilitypynt, siden det er agilitybåndet mitt. Martingale
Dette er også fire cm bredt, med rød farge, sort nylon. Har lenge tenkt på å lage et halsbånd med dalmishoder på, og fikk endelig gjort det, fikk også noen røde roser, som står godt til navnet i rødt. Som de fleste andre er dette også martingale

Dette er adventsbåndet mitt, derer ser vel engelen?? 4cm bredt, med lilla bånd. Martingale


Dette halsbåndet er 4 cm bredt, med fleece i svak rosa, og pynten er en prinsessekrone. Martingale





Dette båndet er velbrukt, men enkelt i utforming. Fleece i sebrafarge, sort nylon, og navnet brodert, pynt kjøttben. Båndet er 5cm bredt. Eneste negativt med dette er at lyse farger ser en skitt veldig fort- men disse båndene er greie å vaske. Martingale



Dette båndet er 3cm bredt, med gul bevernylon, og sort nylon som en ser av broderiet er dette lydighetsbåndet mitt. Dette er også martingale





Et av mine nyeste kreasjoner, jeg liker å utfordre Marianne, og jeg liker å se hva jeg kan ha av pynt. Jeg elsker dette "ordtaket" fra M.J, og valgte påfugl fjær som pynt. Dette er også 4cm bredt og martingale






Dette er et av mine første bånd jeg bestilte, og er veldig glad i det. Fargerikt så det kan brukes til seler i forskjellige farger, og leiekobler. Detter er også 4cm, og martingale






Har lenge ønsket meg et blått bånd, men med masse farger, dette var det som vant igjennom. Synes også det er greit å ha halsbånd som ikke alle har navn på- de kan brukes av andre, og det er litt annerledes. 5cm bredt, martingale








Dette er i fargen kiwigrønt, veldig friskt i fargen, enkel pynt med navn og poter- også et eldre halsbånd. 4cm og martingale


Dette er uten tvil favorittbåndet mitt. Og jeg tror jeg utfordret stakkars Marianne, men ho klarte det med glans. OG dette er virkelig et unikt halsbånd- tror ingen har noe som ligner.
Det er sort skinn, med rød bevernylon som pynt, sort nylon med sølvtekst, og pynt. Dette er 6cm bredt, og er i halvstrup. Et virkelig kunstverk i mine øyne.

Dette er vinterbåndet mitt, veldig pent, men sånn i ettertid er det litt fargeløst. Er 4cm bredt og martingale. Neste vinterbånd må nok bli litt mer fargerikt- kanskje pingviner??



Også et gammelt bånd, enkel design i sort og oransj.


Høstbåndet mitt, veldig fornøyd med det, og ble mye brukt. 4cm bredt og martingale det også. Jeg elsker høstløv, og det ble da også dekoren.





Her er runderingsdekkenet til Z, veldig fornøyd med det. Sitter godt, og tåler rødt bruk.







Godbitposen min, som jeg er fornøyd med, men som jeg bruker alt for lite- da jeg er alt for vant med å bruke lommer.. Men fin farge, og passe stor.
Som sagt jeg er kjempefornøyd med alle tingene fra Kifani- det sier vel seg sitt. Jeg har også bestilt for venner- så jeg er nok en veldig ivrig kunde hos Kifani..
De tåler mye, de er enkle å vaske, de sitter godt, mister ikke formen, og det er gøy at en kan få så forskjellige halsbånd.















1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Så utrolig fine ting du har. jeg har også hund og skal sy noe til henne. Ser du har gul bevernylon - akkurat det jeg er ute etter. Har prøvd overalt - uten hell...kan du hjelpe meg?