søndag 7. februar 2010

Pernille og Pys...

Hei hva er det for noe som kommer??? En sort hund?? HM, la meg sjekke saken ut..
Vi tok en søndagstur på jordene, og der møtte vi en gøyal flat- Pernille!! Er ikke alltid like lett å leke med sånne gale ekpresser.


Men gøy var det.. Pernille er en Napadahund, 8mnd, etter Gela som jeg kjenner.. Gøy å se avkommet.



Sorry folken, men her er Hyena's morgengave til meg idag, HMMMMM, NAM flinke pysen det...
Mens de to jentene lekte kom det også en 12 år gammel vorsther hanne, og han var stor synes Zebra.. Men han synes ikke Zebra var noe gøy, hun hadde jo ikke løpetid, heheh.. Gamle menn lissom..
























Dette er et fryktlig spennende tre, det gjemmer seg nemlig godterifrukter i det.. Og de vokser frem sånn i tide og utide, og det er ofte helt forskjellige ting. Idag var det pølse



Synes dere jeg ser tykk ut????



Juhu, nå kommer jeg, ready or not..




Det var en kjempedeilig tur, og vi glemte den ekstraordinære båndtvangen bittelitt gitt.... Men vi passet på at der hundene lekte var det ikke rådyrspor, og jeg har såpass god kontroll på Z at jeg er ikke alvorlig redd.. Men selvfølglig en skal jo passe på og ha kontroll.
Ellers denne uka, har vi kost oss veldig mye med Nala og eier, er gøy å trene valp igjen, og Zebra er bare så fornøyd med lekekameraten sin..


Ellers har jeg trent litt, er jo ikke lenge til kurs. Brrrr. vi ligger dårlig ann, fysjom, hehe.. Tror vi har hatt litt lang ferie gitt:))


To turer med Lotus har vi også klart å få til, og det er utrolig koslig, og herlig.. De onsdagene er hellige!!!!




















Ingen kommentarer: