torsdag 21. januar 2010

Bare litt nytt....


På mandag var vi på fiskemiddag hjå Odin, og de to lekte og koste seg.. Og jommen tok ikke Zebra helt knekken på han Odin, han ble så sliten at han dro under et bord for å hvile litt.. Kjedelig så Zebra.. Da var det gildt å komme hjem til en særs leken pys, så ho fikk ut siste lek der...

På tirsdag hadde jeg lovet å passe Odin gullet,og Odin gullet kom, mamman dro og Odin var ulykkelig.. Men det gikk over med litt godbiter, og en særs pågående Zebra som ikke tok sutring for nei.. hehe..

Og hadde Odin vært trøtt på mandag kan jeg love han var fresk på tirsdag- tekst tv og mye lufting av dyrene gjorde det levlig.. Men to hunder i brumlemodus, og varierende pipeleker så kan det bli høylytt...:) Men gøy var det..Men det ble noen timeouts hehe

På onsdag var det Lotus tur, og Zebra var lykkelig... Det hadde kommet et stort snøfall igjennom natten, og det var godt med snø ja.. Men hun løp så tunga hang, og beina fløy, og Lotus sto og lot dama gjøre hele jobben.. Gadd ikke engang å løpe ho i møte... Men de lekte litt, dog var det så mye snø at de hadde nok med å bevege seg.. De svømte nesten noen steder.. Takk til Kjersti for å dra med meg rundt løypa. Avogtil er det godt med et vennlig puff når en ikke orker selv.

Hun var veldig sliten på kvelden, men fikk allikavel en veldig godt økt med boksøving, og avstandskommandering, apporten kommer seg også:)))))


Billie Jean Hyena er fornøyd for tiden, hun får være mye inne, blir dog heve ut hvis hun blir litt for glad i guppyene mine.. Og Zebra er lykkelig for hun får ut alle sine pleiebehov på en takknemlig pys.

Guppyene mine er fryktelig søte de, svømmer rundt og er bare vakre.. Lurte på å finne noen damer til de, men for å holde syv guppyhanner med nok damer blir det 21 damer- det holder ikke med en nei.... Så spørs om jeg ikke går for homovarianten i dette karet, hehe..

Så nå sigler jeg på en dalmatinerfisk(det må en jo bare ha i dette hjemmet:)

En tigerbarbe har litt snegler, og noen neontetra kan bli et spennende kar, gleder meg til å få flere fisk..

Ellers så er det så godt å føle seg litt savnet, og at en har satt litt merker her i livet..


for husk:

Det tar MILLIARDER av år for å lage et mennesket, det bare et SEKUND å dø!

Ingen kommentarer: