fredag 27. november 2009

REGN, turer, REGN og atter REGN

Jeg vet at det ikke er lett å se på disse bildene, men ho hatt noen småsår inni ørene, og litt hoven og rød.. Kom plutslig i forgårs, og jeg tror det er uheldig blanding av katteklor, tørket hundesnacks og dette forbanna regnet. Men kjedelig er det uansett.
Som sagt dette regnet er ikke bra for oss, pelsen til Z er ikke bra, mye småklumper, utrolig mye ekstratid på føning, tørking og hudspray for å holde ho nogenlunde. Kjedelig sak. Men sånn er det nå engang. Gleder meg over hver dag, hun ikke er søkkblaut.
Vi var på bytur på tirsdag i strålende sol, og hun var kjempeflink.. Denne gangen var utfordringen å jobbe under forstyrrelser, og det klarte hun. Balansering var kjempegøy, og denne statuen passet prinsessen perfekt.

Vi trente også i parkeringshuset, og der jobbet hun knallbra, tross mye trafikk, rare høye lyder og masse mennesker. Fikk flott nedekk, med hodet i over tre min- knall.. Ellers var det mye gøye lukter, og kule mennesker(men jeg fikk ikke hoppe på noen av de-hilsen Z).





På mandag fikk vi 40kg frossent vogh, og pys var i himmelen, men fysj så hardt det var da!!! Men Hyena gir seg ikke, hun tasset freidig opp plastikken, reiv ei flenge,og prøvde på nytt- frekke lille katt..
Et godt lite råd, ikke la dette ligge i et døgn og tine, phu for ei lukt.. Ble sånn pga plutslig jobbing-æsj..
på mandag hentet jeg også denne store boksen 12kg med tørket hundesnacks, Z var helt forundret, alt dette, hva skal jeg ta, hva skal jeg ta- hva er best, hva smaker dette- er alt dette mitt???
Og utrykket til Z når Hyena elegant hoppet oppi boksen: Men mamma DA hun spiser opp ALL godterien- ALT sammen- MAMMA???
Hyena klarte heldigvis ikke å spise opp alt sammen, hehe.. Men de andre som jeg hadde kjøpt sammen med, måtte komme og hente det samme dagen, jeg orket ikke lukta- den er intens i de mengdene.
På onsdag hadde vi en særdeles våt men koslig tur i skogen med bestevennen våre..
Merker at jeg gleder meg til pent vær, så jeg kan ta masse bilder igjen..






5 kommentarer:

Pia sa...

Daaakor Z, er ikke noe kjekt med klø-øre... Det vet jo Euro alt om. Han holdt på å ta selvmord tror jeg, haha.. Aldri sett noen se så patetisk ut som han gjorde ene kvelden her. Håper hun blir bra igjen fort :)

Ellers er dere jo dritflink på treningsting da, jeg kjenner at jeg er litt snurt for at vi henger etter der. Skal skjerpe meg når jeg er brun og blid etter Kenya-tur.. ;)

Og du, jeg ønsker meg ståbilder av Prinsessa igjen snart :D

Anonym sa...

Flink ballanseprinsesse :D Kjedelig med ørevondt gitt... bra hun fikk en eske godt som plaster på såret :) Og Hyena har blitt stoooor!

ps. jeg vil og ha ståbilder!

Veronica og Alisha sa...

Uff, så ikke gått ut... Er ikke ørebetennelse da? Vis det er en del møkk inni øret og om det lukter vondt kan det være det også, hunder med nedører er ofte plaget med det...:P Her har det regnet i noen dager, så ikke bare dere som har regn;) Bare jeg som var litt treg med å få lagt ut bildene i bloggen:P Åssen klumper har hun i pelsen? Håper hun kommer seg fort:) Fine bilder som vanlig!:)

emelie sa...

ja fy för allt regn! :(

Anonym sa...

Høres ut som dere er godt igang med treningen, stå på så blir det klasse 1 til våren :) Koselig å se deg på Lillestrøm!