tirsdag 26. januar 2010

Akvariumet mitt, og litt annet..

Zebra med den fine nye selen sin- og hva synes dere om formene hennes?? Hele 29, 1 kg veier hun nå...
Masse deilig puddersnø å løpe i..


Odin var på besøk idag, og han ble så sliten og kald, at han måtte varme seg litt under teppet- søteste fyren!!!Men de leker så godt sammen, skikkelig bestevenner..

Og søta med nytt skinnhalsbånd- var lekker farge og på tilbud. Kan det bli bedre??



Her er mitt 60 nye gamle akvarium. Jeg har arvet det av Arendal Bibliotek, etter å ha vært akvariumsjef der.. Når de byttet til et nytt fikk jeg dette.. Pr idag er det nå:
1 praktbotia- desverre masse snegler
2 dalmatinermolly
5 kardinaltetra(kongetetra) var opprinnelig syv, men to av de forsvant inn i en mollymunn- skjønner hvorfor de heter dalmis heheh!
1 ancistrus
12 Guppy hanner, en døde desverre..
Synes det er morro, skummelt og spennende på en og samme tid... Akkurat beroligende å se på er det ikke, alle fiskene har jo ADHD:))))
Ellers tusler det og går her hjemme..
Vi øver på skumle mennesker, og lydighet, fremgang fremgang..
Har også meldt meg på kurs, så nå kan det bli spennende fremover..
Ser at det er meldt +grader imorra- det liker vi ikke...
Gleder meg til imorra uansett for da er det Lotus date... Det er artig det..




1 kommentar:

Veronica og Alisha sa...

Det er så koselig med akvarium, har hatt det i mange år selv, har det enda, akkurat nå har jeg bare en platy og en pleco :) Hadde masse guppyer før også, drev litt med avl av guppy en periode :)