tirsdag 10. februar 2009

Mandag og Hove tur, osv

Igår begynte hverdagen igjen.. Og det var kaldt.. Jeg sov i stua, da det var for kaldt på soverommet.. -16 er for kaldt, brrrrrr...
Litt pinlig å ringe jobben å si en kommer for sent, fordi en var innelåst.. Jeg fikk nemlig ikke opp utgangsdøra.. Det ble varme kluter og føning som løste problemet.Stakkars Zebra sto med bena i kryss på slutten, ikke lett å være pissetrengt på slike dager..
Jobbdagen var grei, og på vei hjem fikk jeg sms fra Sancho- om vi skulle gå tur...
Så da ble det tur, vi dro til Hove.. OG det var utrolig vakkert.. Snø, blått og med en utrolig solnedgang.. Bilder kommer senere

Idag skulle vi egentlig vært hjå Monka, men pga syke barn ble det ikke noe av.. Siden det har snødd masse her, hadde jeg vurdert å bare la meg snø inne, la meg overmanne av følesen av håpløshet. Men ble til at jeg tasset ut å begynte å brøyte, hmf, måket heter det.
Og det var ikke så ille, ble så inspirert at jeg tenkte Zebra kunne leke lavinehund. Men godt at det ikke er sant, for hun mista jo ballen opptil flere ganger, og da gav hun bare opp..
Hun er litt sånn- finner jeg den ikke der, så finnes den ikke der..Snakk om blondie..

Ellers skulle vi bare fjase litt i hagen, og etter et uheldig møte med isete trapp, ble det masse hyling,og halting. UFF, sånt er ekkelt.. Jeg har massert,og Bota ho, og håper det hjelper.. Er livredd det er det samme som Nivea..
Nei, skal tenke positivt,og glede meg til en uke med sol, masse bilder...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Evy,Ble bekymra her nå da jeg ser Zebra er halt. Hvordan går det?Ellers har du så mange vakre vinterbilder, gleder meg til flere.Klem Kirsten

evy sa...

Hei heldigvis tror jeg det har gått himla bra.. Men gjett om jeg var svett en stund der ja..


Bloggarkiv