tirsdag 17. februar 2009

Heimebesøk

Idag var vi på heimebesøk hjå Monka og Zumo..
Vi ble henta på Maxis, som vi var forsinket til- da jeg hadde glemt at jeg tinte vogh på komfyren går kveld- pjuuuuk:(..
Zebra sang så fint for oss på veien hen,og hvilken gjensynsglede da hun fikk se Zumo- jippi.. Zumo ble så overvelmet at han måtte snakke særs strengt til den unge frøknen, som i 30 sekunder eller noe- faktisk roet seg..fniiis..
Så skulle vi på tur, Zebra synes det var helt herlig,og hoppet rundt i knehøy snø, Zumo valgte gjerne de smale stiene, som gikk helt feil vei..
Men etter en god tur, gikk vi inn,og da ble det fart i sakene.. Zumo tinte opp,og sofan(tildels bordet:(, ble brukt,)... Det ble også litt rekvisitter nevner bare, ku, gris og søppel.. Herlig sier Zebra!!!!
Siden det ene barnet til Monka kom hjem, fikk vi prøvd oss på barn også-flir...
Og det er helt rett som de sier i at små barn,og viltre dalmiser kan ende litt- sårt!!!! Men det endte lykkelig...
Og siden jeg har klart å linke i blogge, kan jeg bare henvise til venstre side i bloggen- kos dere.....

Ser dere jeg har fått ny utforming på bloggen- liker dere den?? Tusen takk til Monka som strevde,mens jeg hylte av latter av de gale bikkjeskinna.. og så på AP...Takk igjen- jeg synes det ble kjempebra..

1 kommentar:

monika sa...

Zumo og jeg takker for et megahyggelig besøk. Min mann derimot syns godt bikkjeskinna kunne herje ute neste gang.... jaja - enda godt han ikke bestemmer her i huset!


Bloggarkiv