mandag 2. februar 2009

Siden folk ikke er fornøyd med forrige innlegg

her kommer et nytt
Ja hva har skjedd...
Z kan nå lukke dører og skap, hun kan ikke være veldig sulten.. For hun har ikke spist på syv dager. har spist hundre gram idag,og det var mer enn nok altså.. Lurer på om tuppa er redd for figuren sin???
Jeg har brukt søndagen til å lade opp,og lese bøker- my kind of sunday...
På lørdag jobbet jeg,og det var fullt kjør, temlig sliten når jeg kom hjem.. Så var det å lufte en hyper prikk som bare gikk å kikket etter kjæresten sin,og var umulig å trene med..
Vel hjemme fikk hun på seg dekken..Hun fryser mye for tida, tatt tempen på ho, men ho ligger å skjelver okke som.. Dekken er godt.. Prøvde å gi ho mat, men æsj nei takk..
Så jeg dro for å være barnevakt- til to dachser.. Rocky og Ronja- og de er to sjarmerende sjeler.. som villig delte ut kyss og klem.. Utskjemte, hehe.. Zebra lever strikt i forhold!!!
Idag mandag, har jeg jobbet, hatt astmaanfall, spydd, gått to turer med hunden, spist joikakaker og sovet...
Er det mer dere vil vite???
Imorra er det en ny og gøyal dag- tur med Zumo...

2 kommentarer:

monika sa...

Det var bedre ja!! SEr fram til i morgen

Anonym sa...

Heisan hoppsan....!


Bloggarkiv