tirsdag 29. april 2008

Æsj

Idag har jeg lært noe nytt på jobb, det var kjempegøy, men fryktelig slitsomt... Så gikk vår kjære biblioteksjef av, og det ble behørig feiret..Med masse taler, og gøyale gaver..
Så ble det en liten venne krise, og jeg måtte passe Tyson....Det gikk heller dårlig...
Han bare grein, knurra på Zebra så jeg måtte skille de... Hun tisset tre ganger på golvet, og bare fjaset....Og når jeg gikk tur med de, så var Tyson for tøff, så ho ble litt redd. Tyson likte seg nok ikke her, matgale hunden ville ikke spise engang.. Så mamman måtte henta han..
Så nå er det streng overvåkning av vofsa, og flere ganger ut, og hvis hun ikke vil ligge i ro, blir det buret... Har gitt C-vit siden det kan være en liten blærebetennelse, selv om jeg ikke tror det...
Imorra blir tuppa 4 måneder, wow...
Og jeg har hatt ho i over to måneder.Guri som tida flyr...
Skal feire det imorra med et godt måltid, og besøk..
Hvis jeg får ånden over meg, så kanskje jeg drar på utstillingskurs første mai, men jeg får se... Er litt rusten, og må ikke bli syk til helga....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv