onsdag 30. april 2008

Hurra 4 Måneder...

Søstrene sover søtt, før jeg tar henne med hjem til sørlandskysten
Nussa mi med sitt fine band som matcher navnet..
Heisann sveisann, jeg ER søt, hilsen Zebra ekspressen...
Jeg og Zebra vil hilse og si grattis til alle søsken idag.. Og til fine mamma og pappan foruten de hadde det ikke blitt en zebra prinsesse..

Vi lader opp til helga, og imorra er det vaskedag(hysj, ikke nevn det for prinsessen).... Og så får vi pakke. Håper å treffe masse kjente i helga, som pappa ho sin, og søsken osv..

skal ta masse bilder

Her kommer de berømte målingene:

bakfot lengde: 36

forben lengde:33

Høyde: ca 46-47

Lengde u hale:57

halsomkrets:43,5

Vekt: 16 kg

Fikk akkurat vite at det koster 75 kr å komme inn på nkk i Kristiansand, jeg synes det er helt vilt, og jeg blir enda mer provosert at øker på meldingsavgiften i tillegg, aaarggg.... Nei, en mister lysta til å stille når det blir snakk om så masse penger.... Og det er jo kun det som er relatert til hundeutstillingen, i tillegg kommer jo mat, hytte, bensin osv... Nei, nå kjenner jeg at jeg ble muggen, usj..

I tillegg hadde jeg helt glemt at selvangivelsen skulle leveres idag, heldigvis for internett, gosj, går det ann å bli blondere...?????

Nå skal jeg ha en klinestund i sofan med Zebraekspressen, hvor jeg skal kose meg med valpelukte som nesten er borte, og kose litt med den myke myke myke prikkete magen... Og noen deilige bebis bilder..
Ps: idag herpet hun dosete, hm, deilig med flis i stumpen når en gjør bimmelimm

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken liten sötnos, nu blir jag valpsjuk! :)

Vilka underbara busbilder med whippeten/pirayan i tidigare inlägg också - det är tur att man vet att de bara leker annars skulle det se farligt ut :)

Anonym sa...

Nivea hilser til Zebra i dag, vi feirer 4 mnd med lek og trening til sørlandsturne...
Sees fredag kveld,blir moro.
Klem fra mamma Napi og Nivea.

monika sa...

Der var de berømte talla dine ja - hehe.
Lykke til i helga!


Bloggarkiv