onsdag 16. april 2008

Brukshundtrening på Hove...

Kanskje en litt bedre stå???
Phoebe i full fart inn igjen med kongen så mamma kan hive den igjen...
Søte Phoebe...
Shiba'n Keith
BC Tobby...Han synes at Zebra med sine synåler er plagsom....

Her er Sankt Bernhard Tulla, Schipperken ?, Shih Tzu Lilly og en prikkefrøken...
Måtte bare tirre litt, tok ho vekk etterhvert, vil ikke at det skal bli en vane...



Her trener vi stå..... Nuvel, alt kan forbedres...


Thump, au, eh, går litt fort i svingene her..
Men e tar igjen...
OG mitt siste triks, e bare dytter ho ned,hehee. Er jeg ikke tung nok, tar jeg det med fart...



Idag skulle vi ta det med ro, Jada..Ble det slik NEIDA....




Jeg ble med Za og Lilly ut på Hove, og der var det brukslydighet, jippi..




Fikk trent litt stå, hm, her må det gjøres noe drastisk... OG fikk masse sosialisering...Slenger med noen bilder...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann! Så fine bilder fra treningen ikveld :) Hehe..passe så høy haleføring på blondinen min..;) Du glemte forresten selen til Zebra i bilen min, men jeg la den i bilen til Bente, så du får den av henne;) Natta..zzzzzzzzz...fra Anette, Phoebee & Susie

Anonym sa...

hei kommer til å kopiere noen av bildene hvis jeg får lov . de var fine jo. gøy på rening . natta fra kine og veggteppene

evy sa...

Hei Anette, takk for tipset om selen, har lett godt her, hehe.
Kine: Du kan bare kopiere, bare skriv hvem som er fotograf...


Bloggarkiv